Pazarlamada Markalaşma Stratejileri
Yayınevi
: Hiperlink Yayınları
Stok Kodu
:
9789944157742
Sayfa Sayısı
:
95
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2014
Çeviren
:
Yrd. Doç. Dr. Sefer Gümüş
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
Kitap Kağıdı
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Pazarlamada Markalasma Stratejileri
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9789944157742
665590
https://www.cukurovakitap.com.tr/pazarlamada-markalasma-stratejileri
Pazarlamada Markalaşma Stratejileri
0.00
Dünyada yasanan hizli degisimler dünya ticaretinde rekabetin artmasina neden olmaktadir. Isletmelerin pazarda kalici olmalari için bu degisimi takip etmesi zorunlu hale gelmistir. Sosyal hayatimizda çevremizdeki degisimleri fark ederken rekabetin de arttigini gözlemlemekteyiz. Ihtiyaçlari günden güne artan tüketiciler bu globallesen pazarda pek çok farkli ürüne rastlamaktadir. Isletmeler için bu çesitli ürün içerisinden farklilik yaratmak ve tüketicinin güvendigi bir marka yaratmak en önemli stratejik noktadir. Çünkü tüketicilerin ihtiyaçlari sürekli degismektedir. Bir isletme yaratacagi marka ile gelisen dünyanin gerisinde olmadigini ve sürekli degisime açik oldugunu ifade etmektedir. Bu çalismada pazarda büyümenin, ayakta kalmanin ve degisimi yakalamanin en önemli yolu markalasmak oldugunun üzerinde durulmustur. Isletmelerin markalasma yolunda kalici ve saglam bir imaj yaratmak için izledikleri stratejilerin önemi vurgulanmistir. Markalasmanin isletmeye ve tüketiciye kazandirdigi avantajlardan bahsedilmistir.
- Açıklama
- Dünyada yasanan hizli degisimler dünya ticaretinde rekabetin artmasina neden olmaktadir. Isletmelerin pazarda kalici olmalari için bu degisimi takip etmesi zorunlu hale gelmistir. Sosyal hayatimizda çevremizdeki degisimleri fark ederken rekabetin de arttigini gözlemlemekteyiz. Ihtiyaçlari günden güne artan tüketiciler bu globallesen pazarda pek çok farkli ürüne rastlamaktadir. Isletmeler için bu çesitli ürün içerisinden farklilik yaratmak ve tüketicinin güvendigi bir marka yaratmak en önemli stratejik noktadir. Çünkü tüketicilerin ihtiyaçlari sürekli degismektedir. Bir isletme yaratacagi marka ile gelisen dünyanin gerisinde olmadigini ve sürekli degisime açik oldugunu ifade etmektedir. Bu çalismada pazarda büyümenin, ayakta kalmanin ve degisimi yakalamanin en önemli yolu markalasmak oldugunun üzerinde durulmustur. Isletmelerin markalasma yolunda kalici ve saglam bir imaj yaratmak için izledikleri stratejilerin önemi vurgulanmistir. Markalasmanin isletmeye ve tüketiciye kazandirdigi avantajlardan bahsedilmistir.
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
-
%25