%25
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Pazarlamada Markalaşma Stratejileri

Stok Kodu
9789944157742
Sayfa Sayısı
95
Baskı
1
Basım Tarihi
2014
Çeviren
Yrd. Doç. Dr. Sefer Gümüş
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
Kitap Kağıdı
Dili
tr
Orijinal Adı
Pazarlamada Markalasma Stratejileri
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9789944157742
665590
Pazarlamada Markalaşma Stratejileri
Pazarlamada Markalaşma Stratejileri
0.00
Dünyada yasanan hizli degisimler dünya ticaretinde rekabetin artmasina neden olmaktadir. Isletmelerin pazarda kalici olmalari için bu degisimi takip etmesi zorunlu hale gelmistir. Sosyal hayatimizda çevremizdeki degisimleri fark ederken rekabetin de arttigini gözlemlemekteyiz. Ihtiyaçlari günden güne artan tüketiciler bu globallesen pazarda pek çok farkli ürüne rastlamaktadir. Isletmeler için bu çesitli ürün içerisinden farklilik yaratmak ve tüketicinin güvendigi bir marka yaratmak en önemli stratejik noktadir. Çünkü tüketicilerin ihtiyaçlari sürekli degismektedir. Bir isletme yaratacagi marka ile gelisen dünyanin gerisinde olmadigini ve sürekli degisime açik oldugunu ifade etmektedir. Bu çalismada pazarda büyümenin, ayakta kalmanin ve degisimi yakalamanin en önemli yolu markalasmak oldugunun üzerinde durulmustur. Isletmelerin markalasma yolunda kalici ve saglam bir imaj yaratmak için izledikleri stratejilerin önemi vurgulanmistir. Markalasmanin isletmeye ve tüketiciye kazandirdigi avantajlardan bahsedilmistir.
  • Açıklama
    • Dünyada yasanan hizli degisimler dünya ticaretinde rekabetin artmasina neden olmaktadir. Isletmelerin pazarda kalici olmalari için bu degisimi takip etmesi zorunlu hale gelmistir. Sosyal hayatimizda çevremizdeki degisimleri fark ederken rekabetin de arttigini gözlemlemekteyiz. Ihtiyaçlari günden güne artan tüketiciler bu globallesen pazarda pek çok farkli ürüne rastlamaktadir. Isletmeler için bu çesitli ürün içerisinden farklilik yaratmak ve tüketicinin güvendigi bir marka yaratmak en önemli stratejik noktadir. Çünkü tüketicilerin ihtiyaçlari sürekli degismektedir. Bir isletme yaratacagi marka ile gelisen dünyanin gerisinde olmadigini ve sürekli degisime açik oldugunu ifade etmektedir. Bu çalismada pazarda büyümenin, ayakta kalmanin ve degisimi yakalamanin en önemli yolu markalasmak oldugunun üzerinde durulmustur. Isletmelerin markalasma yolunda kalici ve saglam bir imaj yaratmak için izledikleri stratejilerin önemi vurgulanmistir. Markalasmanin isletmeye ve tüketiciye kazandirdigi avantajlardan bahsedilmistir.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat