Postmodern Pazarlama Tüketim ve Tüketici
Yayınevi
: Mediacat Kitapları
Stok Kodu
:
9799756347149
Çeviren
:
Yavuz Odabaşı
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Postmodern Pazarlama Tüketim ve Tüketici
157,00TL
114,61TL
1 adet mevcut
9799756347149
602754
https://www.cukurovakitap.com.tr/postmodern-pazarlama-tuketim-ve-tuketici
Postmodern Pazarlama Tüketim ve Tüketici
114.61
Pazarlama'nin eski zamanlarinda piyasaya ürün odakli bir anlayis hakimdi. Önemli olan mümkün oldugu kadar çok ve verimli üretim yapmakti. Her arz talebini yaratir diye düsünülüyodu. Daha sonra çok satis çok kar getirir düsüncesine dayanan, reklam ve kisisel satisin ön plana çiktigi satis odakli yeni bir devir basladi. Ve sonunda hala devam eden yeni bir döneme girdik. Artik pazarlamanin odaginda tüketici var. Artan iletisim ve ulasim olanaklariyla tercih imkani genisleyen tüketiciler artik çok daha seçici. Bu yeni dönemin dinamiklerini anlamayan ve tüketicilerin gerçekten ne istedigini bilmeyen üreticilerin ayakta kalmasi neredeyse imkansiz. Prof. Dr. Yavuz Odabasi, bu kitabinda, postmodern paradigmalardan da yararlanarak bu yeni ve zorlu dönemi analiz ediyor. Yeni dönemin sartlarini, tüketim aliskanliklarini ve tüketicilerini daha iyi anlamak istiyorsaniz ise bu kitabi okuyarak baslayabilirsiniz. (Arka Kapak)
- Açıklama
- Pazarlama'nin eski zamanlarinda piyasaya ürün odakli bir anlayis hakimdi. Önemli olan mümkün oldugu kadar çok ve verimli üretim yapmakti. Her arz talebini yaratir diye düsünülüyodu. Daha sonra çok satis çok kar getirir düsüncesine dayanan, reklam ve kisisel satisin ön plana çiktigi satis odakli yeni bir devir basladi. Ve sonunda hala devam eden yeni bir döneme girdik. Artik pazarlamanin odaginda tüketici var. Artan iletisim ve ulasim olanaklariyla tercih imkani genisleyen tüketiciler artik çok daha seçici. Bu yeni dönemin dinamiklerini anlamayan ve tüketicilerin gerçekten ne istedigini bilmeyen üreticilerin ayakta kalmasi neredeyse imkansiz. Prof. Dr. Yavuz Odabasi, bu kitabinda, postmodern paradigmalardan da yararlanarak bu yeni ve zorlu dönemi analiz ediyor. Yeni dönemin sartlarini, tüketim aliskanliklarini ve tüketicilerini daha iyi anlamak istiyorsaniz ise bu kitabi okuyarak baslayabilirsiniz. (Arka Kapak)
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim114,61114,61259,60119,19340,50121,49620,63123,78914,01126,07İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim114,61114,61259,60119,19340,50121,49620,63123,78914,01126,07Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim114,61114,612--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.