Programa Uygun Türkçe Öğretim Yöntemleri

Stok Kodu
9786053640011
Boyut
346
Sayfa Sayısı
346
Basım Yeri
Ankara
Baskı
8
Basım Tarihi
2016-02
Çeviren
Doç. Dr. Hayati Akyol
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
Ankara
Dili
tr
Orijinal Adı
Programa Uygun Türkçe Öğretim Yöntemleri
0,00TL
Stokta yok
9786053640011
672144
 Programa Uygun Türkçe Öğretim Yöntemleri
Programa Uygun Türkçe Öğretim Yöntemleri
0.00
Türkçe Dersi Ögretim Programina uygun olarak hazirlanan bu kitap sekiz bölümden olusmaktadir. Birinci bölümde çocugun ilk kazandigi beceriler arasinda yer alan dinleme ve konusma üzerinde durulmus ve bu becerilerin etkili bir sekilde kullanilarak, gelistirilmesi sürecinde nelere dikkat edilmesi gerektigi vurgulanmistir. Ikinci bölümde okuma ve okumanin dogasi üzerinde durularak çesitli okuma yöntemleri irdelenmistir. Üçüncü bölümde yazma ve önemine deginilerek sürece dayali yazma detaylica açiklanmistir. Dördüncü bölümde Türkçe Programina yeni konulan "Görsel Okuma ve Sunu" ögrenme alani ve besinci bölümde siirler, türleri ve ögretimi incelenmistir. Altinci bölümde metinlerin yapisi ve metinlerden anlam kurma ele alinmis, bilgi verici ve hikâye edici metinler örnekler verilerek incelenmis ve metinlerdeki anlatimla ilgili çeliskiler üzerinde durulmustur.Yedinci bölümde sorular ve metinler arasi okuma ele alinmistir. Sorular ve soru siniflandirmalari incelenmis, örnekler verilmis ve farkli sorularin ögrenmeye etkisi üzerinde durulmustur. Sekizinci bölümde ise yeni programa uygun ders isleme örnekleri verilmis, bir bilgilendirici bir de hikâye edici metin seçilmis ve bu metinler programda verilen ögretim sürecinin asamalarina uygun olarak islenmistir. Ekler bölümünde ise çok sayida çizelge ve çalisma yapragi örnekleri verilmistir. Çizelgeler ve çalisma yapraklari ögretim, degerlendirme ve durum belirleme amaçlariyla kullanilabilir.
  • Açıklama
    • Türkçe Dersi Ögretim Programina uygun olarak hazirlanan bu kitap sekiz bölümden olusmaktadir. Birinci bölümde çocugun ilk kazandigi beceriler arasinda yer alan dinleme ve konusma üzerinde durulmus ve bu becerilerin etkili bir sekilde kullanilarak, gelistirilmesi sürecinde nelere dikkat edilmesi gerektigi vurgulanmistir. Ikinci bölümde okuma ve okumanin dogasi üzerinde durularak çesitli okuma yöntemleri irdelenmistir. Üçüncü bölümde yazma ve önemine deginilerek sürece dayali yazma detaylica açiklanmistir. Dördüncü bölümde Türkçe Programina yeni konulan "Görsel Okuma ve Sunu" ögrenme alani ve besinci bölümde siirler, türleri ve ögretimi incelenmistir. Altinci bölümde metinlerin yapisi ve metinlerden anlam kurma ele alinmis, bilgi verici ve hikâye edici metinler örnekler verilerek incelenmis ve metinlerdeki anlatimla ilgili çeliskiler üzerinde durulmustur.Yedinci bölümde sorular ve metinler arasi okuma ele alinmistir. Sorular ve soru siniflandirmalari incelenmis, örnekler verilmis ve farkli sorularin ögrenmeye etkisi üzerinde durulmustur. Sekizinci bölümde ise yeni programa uygun ders isleme örnekleri verilmis, bir bilgilendirici bir de hikâye edici metin seçilmis ve bu metinler programda verilen ögretim sürecinin asamalarina uygun olarak islenmistir. Ekler bölümünde ise çok sayida çizelge ve çalisma yapragi örnekleri verilmistir. Çizelgeler ve çalisma yapraklari ögretim, degerlendirme ve durum belirleme amaçlariyla kullanilabilir.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat