Programa Uygun Türkçe Öğretim Yöntemleri
Stok Kodu
:
9786053640011
Boyut
:
346
Sayfa Sayısı
:
346
Basım Yeri
:
Ankara
Baskı
:
8
Basım Tarihi
:
2016-02
Çeviren
:
Doç. Dr. Hayati Akyol
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
Ankara
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Programa Uygun Türkçe Öğretim Yöntemleri
0,00TL
Stokta yok
9786053640011
672144
https://www.cukurovakitap.com.tr/programa-uygun-turkce-ogretim-yontemleri
Programa Uygun Türkçe Öğretim Yöntemleri
0.00
Türkçe Dersi Ögretim Programina uygun olarak hazirlanan bu kitap sekiz bölümden olusmaktadir. Birinci bölümde çocugun ilk kazandigi beceriler arasinda yer alan dinleme ve konusma üzerinde durulmus ve bu becerilerin etkili bir sekilde kullanilarak, gelistirilmesi sürecinde nelere dikkat edilmesi gerektigi vurgulanmistir. Ikinci bölümde okuma ve okumanin dogasi üzerinde durularak çesitli okuma yöntemleri irdelenmistir. Üçüncü bölümde yazma ve önemine deginilerek sürece dayali yazma detaylica açiklanmistir. Dördüncü bölümde Türkçe Programina yeni konulan "Görsel Okuma ve Sunu" ögrenme alani ve besinci bölümde siirler, türleri ve ögretimi incelenmistir. Altinci bölümde metinlerin yapisi ve metinlerden anlam kurma ele alinmis, bilgi verici ve hikâye edici metinler örnekler verilerek incelenmis ve metinlerdeki anlatimla ilgili çeliskiler üzerinde durulmustur.Yedinci bölümde sorular ve metinler arasi okuma ele alinmistir. Sorular ve soru siniflandirmalari incelenmis, örnekler verilmis ve farkli sorularin ögrenmeye etkisi üzerinde durulmustur. Sekizinci bölümde ise yeni programa uygun ders isleme örnekleri verilmis, bir bilgilendirici bir de hikâye edici metin seçilmis ve bu metinler programda verilen ögretim sürecinin asamalarina uygun olarak islenmistir. Ekler bölümünde ise çok sayida çizelge ve çalisma yapragi örnekleri verilmistir. Çizelgeler ve çalisma yapraklari ögretim, degerlendirme ve durum belirleme amaçlariyla kullanilabilir.
- Açıklama
- Türkçe Dersi Ögretim Programina uygun olarak hazirlanan bu kitap sekiz bölümden olusmaktadir. Birinci bölümde çocugun ilk kazandigi beceriler arasinda yer alan dinleme ve konusma üzerinde durulmus ve bu becerilerin etkili bir sekilde kullanilarak, gelistirilmesi sürecinde nelere dikkat edilmesi gerektigi vurgulanmistir. Ikinci bölümde okuma ve okumanin dogasi üzerinde durularak çesitli okuma yöntemleri irdelenmistir. Üçüncü bölümde yazma ve önemine deginilerek sürece dayali yazma detaylica açiklanmistir. Dördüncü bölümde Türkçe Programina yeni konulan "Görsel Okuma ve Sunu" ögrenme alani ve besinci bölümde siirler, türleri ve ögretimi incelenmistir. Altinci bölümde metinlerin yapisi ve metinlerden anlam kurma ele alinmis, bilgi verici ve hikâye edici metinler örnekler verilerek incelenmis ve metinlerdeki anlatimla ilgili çeliskiler üzerinde durulmustur.Yedinci bölümde sorular ve metinler arasi okuma ele alinmistir. Sorular ve soru siniflandirmalari incelenmis, örnekler verilmis ve farkli sorularin ögrenmeye etkisi üzerinde durulmustur. Sekizinci bölümde ise yeni programa uygun ders isleme örnekleri verilmis, bir bilgilendirici bir de hikâye edici metin seçilmis ve bu metinler programda verilen ögretim sürecinin asamalarina uygun olarak islenmistir. Ekler bölümünde ise çok sayida çizelge ve çalisma yapragi örnekleri verilmistir. Çizelgeler ve çalisma yapraklari ögretim, degerlendirme ve durum belirleme amaçlariyla kullanilabilir.
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.