%27
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Reklamarkası Kısa Öyküler

Stok Kodu
9786054584628
Sayfa Sayısı
176
Baskı
1
Basım Tarihi
2014
Çeviren
Ender Merter
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
Kitap Kağıdı
Dili
tr
Orijinal Adı
Reklamarkası Kısa Öyküler
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786054584628
628151
Reklamarkası  Kısa Öyküler
Reklamarkası Kısa Öyküler
0.00
Reklamlarin sadece ekrana yansimasi degil, tüm arka plan çalismalarinin iç yüzü olarak nitelendirilen "Reklamarkasi" 3 yilin ardindan 150 programa ulasmanin hakli gururunu yasiyor. Bugüne dek reklamin tarihinden baslayarak, reklamin iyisi kötüsü olur mu? Sektörde, reklam veren mi yoksa reklam ajansi mi hakli? Kreatif brief mi, yoksa kreatif is mi reklami basariya götürür? Reklamveren, reklam ajansi ve medya seytan üçgeninin masaya yatirildigi bu programda, parlayan yildiz sosyal medya ve medya takibi gibi çesitli konularin yani sira marka yüzleri, tüketiciyle marka arasinda gönül bagi kurmasini saglayan kurumsal sosyal sorumluluk projeleri hakkinda yapilan sohbetlerle gerçeklesti.Gündemde iç içe hazirlanan "Reklamarkasi" programinda içerik, krizler, sosyo-kültürel yasam, spor ekonomisi, siyaset ve kampanyalarin güncel hayatimizdaki yansimalari üzerine hazirlaniyor. Firma yöneticilerinden onun çalismalarini yürüten, reklam ve medya ajansi çalismalarinin birlikte katilabilecegi programda, merak uyandiran reklamin görünmeyen kahramanlari kamera arkasi görüntülerle sizlerle olmaya devam ediyor.
  • Açıklama
    • Reklamlarin sadece ekrana yansimasi degil, tüm arka plan çalismalarinin iç yüzü olarak nitelendirilen "Reklamarkasi" 3 yilin ardindan 150 programa ulasmanin hakli gururunu yasiyor. Bugüne dek reklamin tarihinden baslayarak, reklamin iyisi kötüsü olur mu? Sektörde, reklam veren mi yoksa reklam ajansi mi hakli? Kreatif brief mi, yoksa kreatif is mi reklami basariya götürür? Reklamveren, reklam ajansi ve medya seytan üçgeninin masaya yatirildigi bu programda, parlayan yildiz sosyal medya ve medya takibi gibi çesitli konularin yani sira marka yüzleri, tüketiciyle marka arasinda gönül bagi kurmasini saglayan kurumsal sosyal sorumluluk projeleri hakkinda yapilan sohbetlerle gerçeklesti.Gündemde iç içe hazirlanan "Reklamarkasi" programinda içerik, krizler, sosyo-kültürel yasam, spor ekonomisi, siyaset ve kampanyalarin güncel hayatimizdaki yansimalari üzerine hazirlaniyor. Firma yöneticilerinden onun çalismalarini yürüten, reklam ve medya ajansi çalismalarinin birlikte katilabilecegi programda, merak uyandiran reklamin görünmeyen kahramanlari kamera arkasi görüntülerle sizlerle olmaya devam ediyor.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat