Reklamcılığın Geleceği
Yayınevi
: Mediacat Kitapları
Stok Kodu
:
9799756347439
Sayfa Sayısı
:
224
Basım Tarihi
:
2005
Çeviren
:
Fevzi Yalım
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
2. Hamur
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Reklamcılığın Geleceği
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9799756347439
762394
https://www.cukurovakitap.com.tr/reklamciligin-gelecegi
Reklamcılığın Geleceği
0.00
Reklamciligin gelecegini bize Joe Cappo'dan daha iyi kim anlatabilir? Advertising Age'in eski yayincisi Cappo'nun dillere destan is hayatindan renkli anekdotlarla süslü bu kitap, reklam ve pazarlama alemindeki herkese buraya nasil geldigimizi ve bundan sonra nereye gidecegimizi ayrintilariyla anlatiyor. Eger geleceginizin herhangi bir bölümünü, büyük bir hizla biçimden biçime giren bir endüstride geçirmeyi planliyorsaniz, burnunuzun dibindeki büyük degisikliklere hazirlanmanin tam zamanidir. Buna, "Reklamciligin Gelecegi"ni okuyarak baslayin. -Reklamciligin gelecegini bize Joe Cappo'dan daha iyi kim anlatabilir? Advertising Age'in eski yayincisi Cappo'nun dillere destan is hayatindan renkli anekdotlarla süslü bu kitap, reklam ve pazarlama alemindeki herkese buraya nasil geldigimizi ve bundan sonra nereye gidecegimizi ayrintilariyla anlatiyor. Eger geleceginizin herhangi bir bölümünü, büyük bir hizla biçimden biçime giren bir endüstride geçirmeyi planliyorsaniz, burnunuzun dibindeki büyük degisikliklere hazirlanmanin tam zamanidir. Buna, "Reklamciligin Gelecegi"ni okuyarak baslayin. (Tanitim Yazisi'ndan)
- Açıklama
- Reklamciligin gelecegini bize Joe Cappo'dan daha iyi kim anlatabilir? Advertising Age'in eski yayincisi Cappo'nun dillere destan is hayatindan renkli anekdotlarla süslü bu kitap, reklam ve pazarlama alemindeki herkese buraya nasil geldigimizi ve bundan sonra nereye gidecegimizi ayrintilariyla anlatiyor. Eger geleceginizin herhangi bir bölümünü, büyük bir hizla biçimden biçime giren bir endüstride geçirmeyi planliyorsaniz, burnunuzun dibindeki büyük degisikliklere hazirlanmanin tam zamanidir. Buna, "Reklamciligin Gelecegi"ni okuyarak baslayin. -Reklamciligin gelecegini bize Joe Cappo'dan daha iyi kim anlatabilir? Advertising Age'in eski yayincisi Cappo'nun dillere destan is hayatindan renkli anekdotlarla süslü bu kitap, reklam ve pazarlama alemindeki herkese buraya nasil geldigimizi ve bundan sonra nereye gidecegimizi ayrintilariyla anlatiyor. Eger geleceginizin herhangi bir bölümünü, büyük bir hizla biçimden biçime giren bir endüstride geçirmeyi planliyorsaniz, burnunuzun dibindeki büyük degisikliklere hazirlanmanin tam zamanidir. Buna, "Reklamciligin Gelecegi"ni okuyarak baslayin. (Tanitim Yazisi'ndan)
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.