%27
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Reklamcılığın Geleceği

Stok Kodu
9799756347439
Sayfa Sayısı
224
Basım Tarihi
2005
Çeviren
Fevzi Yalım
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
tr
Orijinal Adı
Reklamcılığın Geleceği
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9799756347439
762394
Reklamcılığın Geleceği
Reklamcılığın Geleceği
0.00
Reklamciligin gelecegini bize Joe Cappo'dan daha iyi kim anlatabilir? Advertising Age'in eski yayincisi Cappo'nun dillere destan is hayatindan renkli anekdotlarla süslü bu kitap, reklam ve pazarlama alemindeki herkese buraya nasil geldigimizi ve bundan sonra nereye gidecegimizi ayrintilariyla anlatiyor. Eger geleceginizin herhangi bir bölümünü, büyük bir hizla biçimden biçime giren bir endüstride geçirmeyi planliyorsaniz, burnunuzun dibindeki büyük degisikliklere hazirlanmanin tam zamanidir. Buna, "Reklamciligin Gelecegi"ni okuyarak baslayin. -Reklamciligin gelecegini bize Joe Cappo'dan daha iyi kim anlatabilir? Advertising Age'in eski yayincisi Cappo'nun dillere destan is hayatindan renkli anekdotlarla süslü bu kitap, reklam ve pazarlama alemindeki herkese buraya nasil geldigimizi ve bundan sonra nereye gidecegimizi ayrintilariyla anlatiyor. Eger geleceginizin herhangi bir bölümünü, büyük bir hizla biçimden biçime giren bir endüstride geçirmeyi planliyorsaniz, burnunuzun dibindeki büyük degisikliklere hazirlanmanin tam zamanidir. Buna, "Reklamciligin Gelecegi"ni okuyarak baslayin. (Tanitim Yazisi'ndan)
  • Açıklama
    • Reklamciligin gelecegini bize Joe Cappo'dan daha iyi kim anlatabilir? Advertising Age'in eski yayincisi Cappo'nun dillere destan is hayatindan renkli anekdotlarla süslü bu kitap, reklam ve pazarlama alemindeki herkese buraya nasil geldigimizi ve bundan sonra nereye gidecegimizi ayrintilariyla anlatiyor. Eger geleceginizin herhangi bir bölümünü, büyük bir hizla biçimden biçime giren bir endüstride geçirmeyi planliyorsaniz, burnunuzun dibindeki büyük degisikliklere hazirlanmanin tam zamanidir. Buna, "Reklamciligin Gelecegi"ni okuyarak baslayin. -Reklamciligin gelecegini bize Joe Cappo'dan daha iyi kim anlatabilir? Advertising Age'in eski yayincisi Cappo'nun dillere destan is hayatindan renkli anekdotlarla süslü bu kitap, reklam ve pazarlama alemindeki herkese buraya nasil geldigimizi ve bundan sonra nereye gidecegimizi ayrintilariyla anlatiyor. Eger geleceginizin herhangi bir bölümünü, büyük bir hizla biçimden biçime giren bir endüstride geçirmeyi planliyorsaniz, burnunuzun dibindeki büyük degisikliklere hazirlanmanin tam zamanidir. Buna, "Reklamciligin Gelecegi"ni okuyarak baslayin. (Tanitim Yazisi'ndan)
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat