Reklamcılık - Bakmak ve Görmek
Yayınevi
: Ütopya Yayınevi
Stok Kodu
:
9789756361962
Sayfa Sayısı
:
328
Basım Tarihi
:
2009
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Reklamcılık - Bakmak ve Görmek
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9789756361962
619747
https://www.cukurovakitap.com.tr/reklamcilik-bakmak-ve-gormek
Reklamcılık - Bakmak ve Görmek
0.00
Yazarlar: A. Kadir Atik, Adem Yilmaz, Ali M. Bayraktaroglu, Aslihan Doganlar Topçu, Banu Dagtas, Derya Tellan, Hüseyin Köse, Levent Yaylagül, Sule Yüksel ÖztürkSanayilesmenin Ürünü Olarak ReklamcilikDerya TELLANReklamlari Görmek:Reklam Metinlerinin Ait Oldugu Kültürler ve Egemen Form Olarak Tüketim KültürüBanu DAGTASFransiz Ekolü Içerisinden Tüketim Kültürü Algilamasi:Baudrillard, Bourdieu ve Mattelartin Tüketim Kültürü Görüslerine Iliskin Genel Bir DegerlendirmeHüseyin KÖSEReklamlar ve Tüketimin Ekonomi PolitigiLevent YAYLAGÜLÇagdas Zamanlarin Hileli Güdüleyicileri: Reklam FotograflariAli M. BAYRAKTAROGLUApartmanlar, Cadillaclar, Çifte Çifte Usaklar:1950-1960 Yillari Arasinda Türk Sinemasinda Tüketen KahramanlarAslihan DOGANLAR TOPÇUEtkili Bir Reklam Ortami Olarak RadyoA. Kadir ATIKGörüntünün Egemenligi: Televizyon ReklamciligiDerya TELLAN Adem YILMAZDuyarliligin Yeniden Sekillenmesi: Yesil ReklamcilikSule Yüksel ÖZTÜRKReklam Etkilerini ve Reklamin Etkinligini Ölçmek: Modeller ve TekniklerDerya TELLAN
- Açıklama
Yazarlar: A. Kadir Atik, Adem Yilmaz, Ali M. Bayraktaroglu, Aslihan Doganlar Topçu, Banu Dagtas, Derya Tellan, Hüseyin Köse, Levent Yaylagül, Sule Yüksel ÖztürkSanayilesmenin Ürünü Olarak ReklamcilikDerya TELLANReklamlari Görmek:Reklam Metinlerinin Ait Oldugu Kültürler ve Egemen Form Olarak Tüketim KültürüBanu DAGTASFransiz Ekolü Içerisinden Tüketim Kültürü Algilamasi:Baudrillard, Bourdieu ve Mattelartin Tüketim Kültürü Görüslerine Iliskin Genel Bir DegerlendirmeHüseyin KÖSEReklamlar ve Tüketimin Ekonomi PolitigiLevent YAYLAGÜLÇagdas Zamanlarin Hileli Güdüleyicileri: Reklam FotograflariAli M. BAYRAKTAROGLUApartmanlar, Cadillaclar, Çifte Çifte Usaklar:1950-1960 Yillari Arasinda Türk Sinemasinda Tüketen KahramanlarAslihan DOGANLAR TOPÇUEtkili Bir Reklam Ortami Olarak RadyoA. Kadir ATIKGörüntünün Egemenligi: Televizyon ReklamciligiDerya TELLAN Adem YILMAZDuyarliligin Yeniden Sekillenmesi: Yesil ReklamcilikSule Yüksel ÖZTÜRKReklam Etkilerini ve Reklamin Etkinligini Ölçmek: Modeller ve TekniklerDerya TELLAN
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
-
%20