%30
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Reklamın İyisi

Stok Kodu
9786054538409
Sayfa Sayısı
300
Basım Tarihi
2012
Çeviren
Mehmet Alikişioğlu
Dili
tr
Orijinal Adı
Reklamın İyisi
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786054538409
704839
Reklamın İyisi
Reklamın İyisi
0.00

Marka Olmak, Marka Yaratmak ve Markaya Deger Katmak Isteyenler Için"Cnntürk'teki ilk programin yayinlanmasindan itibaren; piyasadaki; marka, medya ve kampanyalar alanindaki gelismeleri izliyorum. Tam 120 haftalik bir yayin maratonu bugün de tüm hiziyla devam ediyor.Bu süre içinde, üç yüze yakin ulusal ve uluslararasi firma yöneticisini, yüzlerce reklam, tanitim veya halkla iliskiler ajansi temsilcisini tanimak ve görüslerinden faydalanmak imkâni buldum.Bunun yani sira, reklam yaraticilari, yazarlari ve oyunculariyla çok ilginç diyaloglar yasadim. Büyük maliyet ve umutlarla baslayan kampanyalarin nasil sonuçsuz kaldigi ya da çok düsük maliyetlerle yapilan kampanyalarin bir anda nasil büyük basarilar kazanabilecegini gördüm.Reklamin Iyisi, Marka, Medya, Kampanya, Reklam, Pazarlama ve Iletisim alaninda en yetkili agizlardan bazen ekran önünde bazen de özel görüsmelerimizde edindigim faydali bilgiler isiginda yazildi.En genis anlamiyla bir kampanyayi, rekabet avantaji yaratacak biçimde yönetmeye çalisan herkesin bilmesi gerekenlerin hepsi bu kitapta toplanmis durumda."Mehmet Ali KisiogluInce Kapak:
  • Açıklama

    • Marka Olmak, Marka Yaratmak ve Markaya Deger Katmak Isteyenler Için"Cnntürk'teki ilk programin yayinlanmasindan itibaren; piyasadaki; marka, medya ve kampanyalar alanindaki gelismeleri izliyorum. Tam 120 haftalik bir yayin maratonu bugün de tüm hiziyla devam ediyor.Bu süre içinde, üç yüze yakin ulusal ve uluslararasi firma yöneticisini, yüzlerce reklam, tanitim veya halkla iliskiler ajansi temsilcisini tanimak ve görüslerinden faydalanmak imkâni buldum.Bunun yani sira, reklam yaraticilari, yazarlari ve oyunculariyla çok ilginç diyaloglar yasadim. Büyük maliyet ve umutlarla baslayan kampanyalarin nasil sonuçsuz kaldigi ya da çok düsük maliyetlerle yapilan kampanyalarin bir anda nasil büyük basarilar kazanabilecegini gördüm.Reklamin Iyisi, Marka, Medya, Kampanya, Reklam, Pazarlama ve Iletisim alaninda en yetkili agizlardan bazen ekran önünde bazen de özel görüsmelerimizde edindigim faydali bilgiler isiginda yazildi.En genis anlamiyla bir kampanyayi, rekabet avantaji yaratacak biçimde yönetmeye çalisan herkesin bilmesi gerekenlerin hepsi bu kitapta toplanmis durumda."Mehmet Ali KisiogluInce Kapak:
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat