Reklamın İyisi
Yayınevi
: Optimist Yayınları
Stok Kodu
:
9786054538409
Sayfa Sayısı
:
300
Basım Tarihi
:
2012
Çeviren
:
Mehmet Alikişioğlu
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Reklamın İyisi
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786054538409
704839
https://www.cukurovakitap.com.tr/reklamin-iyisi
Reklamın İyisi
0.00
Marka Olmak, Marka Yaratmak ve Markaya Deger Katmak Isteyenler Için"Cnntürk'teki ilk programin yayinlanmasindan itibaren; piyasadaki; marka, medya ve kampanyalar alanindaki gelismeleri izliyorum. Tam 120 haftalik bir yayin maratonu bugün de tüm hiziyla devam ediyor.Bu süre içinde, üç yüze yakin ulusal ve uluslararasi firma yöneticisini, yüzlerce reklam, tanitim veya halkla iliskiler ajansi temsilcisini tanimak ve görüslerinden faydalanmak imkâni buldum.Bunun yani sira, reklam yaraticilari, yazarlari ve oyunculariyla çok ilginç diyaloglar yasadim. Büyük maliyet ve umutlarla baslayan kampanyalarin nasil sonuçsuz kaldigi ya da çok düsük maliyetlerle yapilan kampanyalarin bir anda nasil büyük basarilar kazanabilecegini gördüm.Reklamin Iyisi, Marka, Medya, Kampanya, Reklam, Pazarlama ve Iletisim alaninda en yetkili agizlardan bazen ekran önünde bazen de özel görüsmelerimizde edindigim faydali bilgiler isiginda yazildi.En genis anlamiyla bir kampanyayi, rekabet avantaji yaratacak biçimde yönetmeye çalisan herkesin bilmesi gerekenlerin hepsi bu kitapta toplanmis durumda."Mehmet Ali KisiogluInce Kapak:
- Açıklama
Marka Olmak, Marka Yaratmak ve Markaya Deger Katmak Isteyenler Için"Cnntürk'teki ilk programin yayinlanmasindan itibaren; piyasadaki; marka, medya ve kampanyalar alanindaki gelismeleri izliyorum. Tam 120 haftalik bir yayin maratonu bugün de tüm hiziyla devam ediyor.Bu süre içinde, üç yüze yakin ulusal ve uluslararasi firma yöneticisini, yüzlerce reklam, tanitim veya halkla iliskiler ajansi temsilcisini tanimak ve görüslerinden faydalanmak imkâni buldum.Bunun yani sira, reklam yaraticilari, yazarlari ve oyunculariyla çok ilginç diyaloglar yasadim. Büyük maliyet ve umutlarla baslayan kampanyalarin nasil sonuçsuz kaldigi ya da çok düsük maliyetlerle yapilan kampanyalarin bir anda nasil büyük basarilar kazanabilecegini gördüm.Reklamin Iyisi, Marka, Medya, Kampanya, Reklam, Pazarlama ve Iletisim alaninda en yetkili agizlardan bazen ekran önünde bazen de özel görüsmelerimizde edindigim faydali bilgiler isiginda yazildi.En genis anlamiyla bir kampanyayi, rekabet avantaji yaratacak biçimde yönetmeye çalisan herkesin bilmesi gerekenlerin hepsi bu kitapta toplanmis durumda."Mehmet Ali KisiogluInce Kapak:
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.