%20
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Seçmen Siyasal Kampanyadan Ne Bekler

Stok Kodu
9786054639403
Sayfa Sayısı
131
Basım Tarihi
2013
Çeviren
Süleyman Karaçor
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
tr
Orijinal Adı
Seçmen Siyasal Kampanyadan Ne Bekler
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786054639403
705888
Seçmen Siyasal Kampanyadan Ne Bekler
Seçmen Siyasal Kampanyadan Ne Bekler
0.00
Seçimlerde gerçeklestirilen siyasal pazarlama faaliyetleri ticari pazarlamada oldugu gibi tesadüfen degil belirli bir strateji çerçevesinde gerçeklestirilmek zorundadir. Siyasal pazarlama ve bu amaçla yürütülen kampanyalar ülke yönetime ve iktidara aday olan siyasal parti, lider ve aday tarafindan seçmenlere ulasmasi ve onlari ikna etmesi karmasik ve yogun bir iletisim uygulamalarini gerektirmektedir. Çünkü bütün kampanyalarin amaci seçmenleri kendi partileri ve adaylari hakkinda ikna etmeye ve onlarin desteklerini kendi lehlerine çevirmeye yöneliktir. Bu amaç dogrultusunda yürütülen siyasal pazarlama kampanyasinin basindan itibaren seçmen profiline, beklentilerine ve gündeme iliskin vaat ve mesajlar üreterek siyasal partinin seçimlerden kazançli çikmasi hedeflenmektedir. Seçim çalismalarinda siyasal pazarlama sürecinde etkili bir kampanya için önkosul, özellikle seçmen beklentilerine ve özelliklerine uygun, etkili ve geçerli siyasal mesaj stratejilerinin gelistirilmesi ve buna uygun vaatlerin üretilerek mesaj stratejisinin ortaya konulmasini içermektedir. Seçmenlerin beklentileri özellikle çok önemli olup seçmenler rasyonel beklentilere göre hareket ettigi varsayilmaktadir.(Tanitim Bülteninden)
  • Açıklama
    • Seçimlerde gerçeklestirilen siyasal pazarlama faaliyetleri ticari pazarlamada oldugu gibi tesadüfen degil belirli bir strateji çerçevesinde gerçeklestirilmek zorundadir. Siyasal pazarlama ve bu amaçla yürütülen kampanyalar ülke yönetime ve iktidara aday olan siyasal parti, lider ve aday tarafindan seçmenlere ulasmasi ve onlari ikna etmesi karmasik ve yogun bir iletisim uygulamalarini gerektirmektedir. Çünkü bütün kampanyalarin amaci seçmenleri kendi partileri ve adaylari hakkinda ikna etmeye ve onlarin desteklerini kendi lehlerine çevirmeye yöneliktir. Bu amaç dogrultusunda yürütülen siyasal pazarlama kampanyasinin basindan itibaren seçmen profiline, beklentilerine ve gündeme iliskin vaat ve mesajlar üreterek siyasal partinin seçimlerden kazançli çikmasi hedeflenmektedir. Seçim çalismalarinda siyasal pazarlama sürecinde etkili bir kampanya için önkosul, özellikle seçmen beklentilerine ve özelliklerine uygun, etkili ve geçerli siyasal mesaj stratejilerinin gelistirilmesi ve buna uygun vaatlerin üretilerek mesaj stratejisinin ortaya konulmasini içermektedir. Seçmenlerin beklentileri özellikle çok önemli olup seçmenler rasyonel beklentilere göre hareket ettigi varsayilmaktadir.(Tanitim Bülteninden)
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat