Seçmen Siyasal Kampanyadan Ne Bekler
Yayınevi
: Çizgi Kitabevi Yayınları
Stok Kodu
:
9786054639403
Sayfa Sayısı
:
131
Basım Tarihi
:
2013
Çeviren
:
Süleyman Karaçor
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
2. Hamur
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Seçmen Siyasal Kampanyadan Ne Bekler
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786054639403
705888
https://www.cukurovakitap.com.tr/secmen-siyasal-kampanyadan-ne-bekler
Seçmen Siyasal Kampanyadan Ne Bekler
0.00
Seçimlerde gerçeklestirilen siyasal pazarlama faaliyetleri ticari pazarlamada oldugu gibi tesadüfen degil belirli bir strateji çerçevesinde gerçeklestirilmek zorundadir. Siyasal pazarlama ve bu amaçla yürütülen kampanyalar ülke yönetime ve iktidara aday olan siyasal parti, lider ve aday tarafindan seçmenlere ulasmasi ve onlari ikna etmesi karmasik ve yogun bir iletisim uygulamalarini gerektirmektedir. Çünkü bütün kampanyalarin amaci seçmenleri kendi partileri ve adaylari hakkinda ikna etmeye ve onlarin desteklerini kendi lehlerine çevirmeye yöneliktir. Bu amaç dogrultusunda yürütülen siyasal pazarlama kampanyasinin basindan itibaren seçmen profiline, beklentilerine ve gündeme iliskin vaat ve mesajlar üreterek siyasal partinin seçimlerden kazançli çikmasi hedeflenmektedir. Seçim çalismalarinda siyasal pazarlama sürecinde etkili bir kampanya için önkosul, özellikle seçmen beklentilerine ve özelliklerine uygun, etkili ve geçerli siyasal mesaj stratejilerinin gelistirilmesi ve buna uygun vaatlerin üretilerek mesaj stratejisinin ortaya konulmasini içermektedir. Seçmenlerin beklentileri özellikle çok önemli olup seçmenler rasyonel beklentilere göre hareket ettigi varsayilmaktadir.(Tanitim Bülteninden)
- Açıklama
- Seçimlerde gerçeklestirilen siyasal pazarlama faaliyetleri ticari pazarlamada oldugu gibi tesadüfen degil belirli bir strateji çerçevesinde gerçeklestirilmek zorundadir. Siyasal pazarlama ve bu amaçla yürütülen kampanyalar ülke yönetime ve iktidara aday olan siyasal parti, lider ve aday tarafindan seçmenlere ulasmasi ve onlari ikna etmesi karmasik ve yogun bir iletisim uygulamalarini gerektirmektedir. Çünkü bütün kampanyalarin amaci seçmenleri kendi partileri ve adaylari hakkinda ikna etmeye ve onlarin desteklerini kendi lehlerine çevirmeye yöneliktir. Bu amaç dogrultusunda yürütülen siyasal pazarlama kampanyasinin basindan itibaren seçmen profiline, beklentilerine ve gündeme iliskin vaat ve mesajlar üreterek siyasal partinin seçimlerden kazançli çikmasi hedeflenmektedir. Seçim çalismalarinda siyasal pazarlama sürecinde etkili bir kampanya için önkosul, özellikle seçmen beklentilerine ve özelliklerine uygun, etkili ve geçerli siyasal mesaj stratejilerinin gelistirilmesi ve buna uygun vaatlerin üretilerek mesaj stratejisinin ortaya konulmasini içermektedir. Seçmenlerin beklentileri özellikle çok önemli olup seçmenler rasyonel beklentilere göre hareket ettigi varsayilmaktadir.(Tanitim Bülteninden)
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
-
%20
-
%20
-
%20