%27
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları

Stok Kodu
9786054584635
Sayfa Sayısı
244
Baskı
1
Basım Tarihi
2015
Çeviren
Gülfidan Barış
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
Kitap Kağıdı
Dili
tr
Orijinal Adı
Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786054584635
705220
Şikayet Yönetimi Rehberi  Strateji ve Uygulama Araçları
Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları
0.00
Stratejik pazarlama yönetimi ve tüketici davranisi alanlarinda çalisan akademisyen Gülfidan Baris, Sikâyet Yönetimi Rehberi'nde isletmelerinde sikâyet yönetimi sürecini kurmak ve gelistirmek isteyenlere kilavuzluk edecek bir kaynak sunuyor.
Elinizdeki kitabin özgün yani, isletmelerin gündelik hayatta karsilabilecegi gerçek sorunlari incelemesi ve bu konuda yapilacaklari "stratejiden operasyona kadar" olan süreçte adim adim ele almasi. Bu anlamda, kitapta yer alan degerlendirme formlari, gerçek yasam örnekleri, gazete haberleri ve iletisim mektubu örnekleri, kitabi okuyan yöneticilere sikâyet yönetimi konusunda durduklari yeri görme firsati da sunuyor.
Öte yandan sikâyet yönetimi sadece sorunlu ürün ve hizmetle ilgili degildir, potansiyeli adeta sinirsizdir. Bu süreçten yeni ürünler çikarilabilir, diger ürün hatlariyla iliskilendirilip yenilikler, iyilestirmeler yapilabilir. Yani her sikâyet, moral bozucu bir yorum degil, daha iyiye giden yolda birer isaret olabilir. Sikâyet Yönetimi Rehberi'ne basvurarak bu isaretleri görebilecek, is verimini artirmada saglam adimlar atacaksiniz.
  • Açıklama
    • Stratejik pazarlama yönetimi ve tüketici davranisi alanlarinda çalisan akademisyen Gülfidan Baris, Sikâyet Yönetimi Rehberi'nde isletmelerinde sikâyet yönetimi sürecini kurmak ve gelistirmek isteyenlere kilavuzluk edecek bir kaynak sunuyor.
      Elinizdeki kitabin özgün yani, isletmelerin gündelik hayatta karsilabilecegi gerçek sorunlari incelemesi ve bu konuda yapilacaklari "stratejiden operasyona kadar" olan süreçte adim adim ele almasi. Bu anlamda, kitapta yer alan degerlendirme formlari, gerçek yasam örnekleri, gazete haberleri ve iletisim mektubu örnekleri, kitabi okuyan yöneticilere sikâyet yönetimi konusunda durduklari yeri görme firsati da sunuyor.
      Öte yandan sikâyet yönetimi sadece sorunlu ürün ve hizmetle ilgili degildir, potansiyeli adeta sinirsizdir. Bu süreçten yeni ürünler çikarilabilir, diger ürün hatlariyla iliskilendirilip yenilikler, iyilestirmeler yapilabilir. Yani her sikâyet, moral bozucu bir yorum degil, daha iyiye giden yolda birer isaret olabilir. Sikâyet Yönetimi Rehberi'ne basvurarak bu isaretleri görebilecek, is verimini artirmada saglam adimlar atacaksiniz.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat