Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları
Yayınevi
: Mediacat Kitapları
Stok Kodu
:
9786054584635
Sayfa Sayısı
:
244
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2015
Çeviren
:
Gülfidan Barış
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
Kitap Kağıdı
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama
Araçları
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786054584635
705220
https://www.cukurovakitap.com.tr/sikayet-yonetimi-rehberi-strateji-ve-uygulama-araclari
Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları
0.00
Stratejik pazarlama yönetimi ve tüketici davranisi alanlarinda çalisan akademisyen Gülfidan Baris, Sikâyet Yönetimi Rehberi'nde isletmelerinde sikâyet yönetimi sürecini kurmak ve gelistirmek isteyenlere kilavuzluk edecek bir kaynak sunuyor.
Elinizdeki kitabin özgün yani, isletmelerin gündelik hayatta karsilabilecegi gerçek sorunlari incelemesi ve bu konuda yapilacaklari "stratejiden operasyona kadar" olan süreçte adim adim ele almasi. Bu anlamda, kitapta yer alan degerlendirme formlari, gerçek yasam örnekleri, gazete haberleri ve iletisim mektubu örnekleri, kitabi okuyan yöneticilere sikâyet yönetimi konusunda durduklari yeri görme firsati da sunuyor.
Öte yandan sikâyet yönetimi sadece sorunlu ürün ve hizmetle ilgili degildir, potansiyeli adeta sinirsizdir. Bu süreçten yeni ürünler çikarilabilir, diger ürün hatlariyla iliskilendirilip yenilikler, iyilestirmeler yapilabilir. Yani her sikâyet, moral bozucu bir yorum degil, daha iyiye giden yolda birer isaret olabilir. Sikâyet Yönetimi Rehberi'ne basvurarak bu isaretleri görebilecek, is verimini artirmada saglam adimlar atacaksiniz.
Elinizdeki kitabin özgün yani, isletmelerin gündelik hayatta karsilabilecegi gerçek sorunlari incelemesi ve bu konuda yapilacaklari "stratejiden operasyona kadar" olan süreçte adim adim ele almasi. Bu anlamda, kitapta yer alan degerlendirme formlari, gerçek yasam örnekleri, gazete haberleri ve iletisim mektubu örnekleri, kitabi okuyan yöneticilere sikâyet yönetimi konusunda durduklari yeri görme firsati da sunuyor.
Öte yandan sikâyet yönetimi sadece sorunlu ürün ve hizmetle ilgili degildir, potansiyeli adeta sinirsizdir. Bu süreçten yeni ürünler çikarilabilir, diger ürün hatlariyla iliskilendirilip yenilikler, iyilestirmeler yapilabilir. Yani her sikâyet, moral bozucu bir yorum degil, daha iyiye giden yolda birer isaret olabilir. Sikâyet Yönetimi Rehberi'ne basvurarak bu isaretleri görebilecek, is verimini artirmada saglam adimlar atacaksiniz.
- Açıklama
- Stratejik pazarlama yönetimi ve tüketici davranisi alanlarinda çalisan akademisyen Gülfidan Baris, Sikâyet Yönetimi Rehberi'nde isletmelerinde sikâyet yönetimi sürecini kurmak ve gelistirmek isteyenlere kilavuzluk edecek bir kaynak sunuyor.
Elinizdeki kitabin özgün yani, isletmelerin gündelik hayatta karsilabilecegi gerçek sorunlari incelemesi ve bu konuda yapilacaklari "stratejiden operasyona kadar" olan süreçte adim adim ele almasi. Bu anlamda, kitapta yer alan degerlendirme formlari, gerçek yasam örnekleri, gazete haberleri ve iletisim mektubu örnekleri, kitabi okuyan yöneticilere sikâyet yönetimi konusunda durduklari yeri görme firsati da sunuyor.
Öte yandan sikâyet yönetimi sadece sorunlu ürün ve hizmetle ilgili degildir, potansiyeli adeta sinirsizdir. Bu süreçten yeni ürünler çikarilabilir, diger ürün hatlariyla iliskilendirilip yenilikler, iyilestirmeler yapilabilir. Yani her sikâyet, moral bozucu bir yorum degil, daha iyiye giden yolda birer isaret olabilir. Sikâyet Yönetimi Rehberi'ne basvurarak bu isaretleri görebilecek, is verimini artirmada saglam adimlar atacaksiniz.
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.