%30
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Sivil Toplum Kuruluşlarında Storytelling

Stok Kodu
9786059319034
Sayfa Sayısı
240
Baskı
1
Basım Tarihi
2016
Çeviren
Murat Seyfi
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
Kitap Kağıdı
Dili
tr
Orijinal Adı
Sivil Toplum Kuruluşlarında Storytelling
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786059319034
665020
Sivil Toplum Kuruluşlarında Storytelling
Sivil Toplum Kuruluşlarında Storytelling
0.00
Kurumlar bazen bilinçli olarak bazen de farkinda olmadan çalismalarinda kendi kahramanlarini yaratarak kurum öykülerini olusturmuslardir.Kurum hikayeleri hem kurum içinde hem de kurum disindaki hedef kitleye kurumun kim oldugu, nereye gittigi ve ne gibi zenginliklere sahip oldugunu anlatir.Günümüzde kurum kimliginin içinde saglam bir konuma ulasan öyküler önemli bir halkla iliskiler araci haline gelmistir.Özellikle; itibar yönetimi, kriz yönetimi, reklam ve tanitim faaliyetleri, marka yönetimi gibi birçok baslikta aktif olarak kullanilir hale gelmistir. Bu yüzden de sivil toplum kuruluslarinin hem kurum içi hem de kurum disi paydaslarina yönelik yaptigi halkla iliskiler çalismalarinda kullandigi öyküler önemli bir araç konumuna gelmistir. Bu yüzden bu çalismada sivil toplum kuruluslari için hikayelerin bir iletisim aracina dönüsme süreci irdelenmistir.Bu çalismada öncelikle sivil toplum ve sivil toplum kurulusu kavrami ve sivil toplumun islevleri incelenmistir. Daha sonrasinda anlati, kültür kavramlari incelenerek öykülerin temelini olusturan alt yapi incelemesi yapilmistir. Devaminda ise öykülerin dijital dünyadaki yeri ve halkla iliskilerdeki konumu incelenerek çok faktörlü bir literatür taramasi yapilmistir..
  • Açıklama
    • Kurumlar bazen bilinçli olarak bazen de farkinda olmadan çalismalarinda kendi kahramanlarini yaratarak kurum öykülerini olusturmuslardir.Kurum hikayeleri hem kurum içinde hem de kurum disindaki hedef kitleye kurumun kim oldugu, nereye gittigi ve ne gibi zenginliklere sahip oldugunu anlatir.Günümüzde kurum kimliginin içinde saglam bir konuma ulasan öyküler önemli bir halkla iliskiler araci haline gelmistir.Özellikle; itibar yönetimi, kriz yönetimi, reklam ve tanitim faaliyetleri, marka yönetimi gibi birçok baslikta aktif olarak kullanilir hale gelmistir. Bu yüzden de sivil toplum kuruluslarinin hem kurum içi hem de kurum disi paydaslarina yönelik yaptigi halkla iliskiler çalismalarinda kullandigi öyküler önemli bir araç konumuna gelmistir. Bu yüzden bu çalismada sivil toplum kuruluslari için hikayelerin bir iletisim aracina dönüsme süreci irdelenmistir.Bu çalismada öncelikle sivil toplum ve sivil toplum kurulusu kavrami ve sivil toplumun islevleri incelenmistir. Daha sonrasinda anlati, kültür kavramlari incelenerek öykülerin temelini olusturan alt yapi incelemesi yapilmistir. Devaminda ise öykülerin dijital dünyadaki yeri ve halkla iliskilerdeki konumu incelenerek çok faktörlü bir literatür taramasi yapilmistir..
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat