%27
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Sosyal Medya 101 2.0 Pazarlamacılar İçin Sosyal Medyaya Giriş

Stok Kodu
9786054584314
Sayfa Sayısı
200
Baskı
2
Basım Tarihi
2013
Çeviren
Murat Kahraman
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
Kitap Kağıdı
Dili
tr
Orijinal Adı
Sosyal Medya 101 2.0 Pazarlamacılar İçin Sosyal Medyaya Giriş
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786054584314
764971
Sosyal Medya 101 2.0  Pazarlamacılar İçin Sosyal Medyaya Giriş
Sosyal Medya 101 2.0 Pazarlamacılar İçin Sosyal Medyaya Giriş
0.00
Ilk baskisi 2010 yilinda yapilan Sosyal Medya 101, o yillarda insanlarin günlük rutinlerinin bir parçasi haline gelmis sosyal medyayi tanitma ve bu alanda profesyonel amaçlar için yer almak isteyenler için bir giris yapma amaci tasiyordu. Ilk baskinin üzerinden üç yil geçti ve bu süre zarfinda sosyal medya artik günlük hayatin yalnizca bir parçasi degil vazgeçilmezi oldu. Özellikle is hayatinda pazarlama faaliyetleri sosyal medya ayagi olmadan etkisiz çabalar haline geldi. Yazar Murat Kahraman basta bazi güncellemeler amaciyla kitabi yeniden ele aldi ancak, bu alanda yasanmis devrimsel nitelikte yenilenmelerin kisa tarihçesine bakinca, içerikte çogu seyi degistirmenin farz olduguna karar kildi.Kahraman'in güncel sosyal medya kampanyalarinda örneklerle destekledigi Sosyal Medya 101 2.0, yazarin kendi deyisiyle, okuyanlari belki birer sosyal medya gurusu yapmayacak ama konuyla dogrudan ilgilenen herkesin isine yarayacak pek çok bilgiyi bir arada bulabilecegi bir kaynak niteligi tasiyor.
  • Açıklama
    • Ilk baskisi 2010 yilinda yapilan Sosyal Medya 101, o yillarda insanlarin günlük rutinlerinin bir parçasi haline gelmis sosyal medyayi tanitma ve bu alanda profesyonel amaçlar için yer almak isteyenler için bir giris yapma amaci tasiyordu. Ilk baskinin üzerinden üç yil geçti ve bu süre zarfinda sosyal medya artik günlük hayatin yalnizca bir parçasi degil vazgeçilmezi oldu. Özellikle is hayatinda pazarlama faaliyetleri sosyal medya ayagi olmadan etkisiz çabalar haline geldi. Yazar Murat Kahraman basta bazi güncellemeler amaciyla kitabi yeniden ele aldi ancak, bu alanda yasanmis devrimsel nitelikte yenilenmelerin kisa tarihçesine bakinca, içerikte çogu seyi degistirmenin farz olduguna karar kildi.Kahraman'in güncel sosyal medya kampanyalarinda örneklerle destekledigi Sosyal Medya 101 2.0, yazarin kendi deyisiyle, okuyanlari belki birer sosyal medya gurusu yapmayacak ama konuyla dogrudan ilgilenen herkesin isine yarayacak pek çok bilgiyi bir arada bulabilecegi bir kaynak niteligi tasiyor.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat