%27
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Sosyal Medya Canavarı Olmak İstermisin?

Stok Kodu
9786052314111
Çeviren
Oğuzhan Saruhan
Kapak Türü
Karton Kapak
Dili
tr
Orijinal Adı
Sosyal Medya Canavarı Olmak İstermisin?
180,00TL
131,40TL
1 adet mevcut
9786052314111
692533
Sosyal Medya Canavarı Olmak İstermisin?
Sosyal Medya Canavarı Olmak İstermisin?
131.40
Bu kitapta başlıca öğrenecekleriniz;
Sosyal Medyada Kişisel Marka Konumlandırma
Sosyal Medyada İçerik Üretimi
Sosyal Medyada Rakip Analizi
Sosyal Medyada Monitoring
Sosyal Medyada Kriz Yönetimi
Viral Kampanyalar
Sosyal Medyada Profil Oluşturma
Facebook'u Uçuracak Taktikler
Twitter'ı Uçuracak Taktikler
Instagram'ı Uçuracak Taktikler
Youtube'u Uçuracak Taktikler
LinkedIn'I Uçuracak Taktikler


Eski tüfeklerden yeni nesle, herkese hitap edecek dolu, akıcı ve somut öneriler içeren bir kitap. Okurken kendime iki sayfa not aldım. İleride bir sosyal medya canavarı olursam bilin ki sebebi Oğuzhan Saruhan'ın tavsiyeleridir.
Güven Borça
Marka Danışmanı

Sosyal medya pazarlamasının yöntemselliği, ilk başladığı yıllarda bir bilgi birikimi üzerine gelişmedi. Bu nedenle alanla ilgili yapılan her çalışma büyük değer içeriyor. Oğuzhan Saruhan da anadamarda ilginç ve etkileyici bir kitap yazmış. Farklı yöntemler, pek çok örnek vaka ve gerçekten değerli bir kitap
Prof. Dr. Uğur Batı
Marka Danışmanı

Sosyal medya hayatımıza girdiği ilk günden günümüze kadar uzanan dönemde enformasyon, teknoloji, iş hayatı, iletişim, sanat ve daha pek çok alanda köklü değişiklikler yarattı. Hatırlayın; sosyal medyanın olmadığı günlerde gelişmeleri gazetelerden ve televizyonlardan takip ederken bugün her şeyi anında mobil cihazlarımızdan sosyal medya aracılığıyla izler duruma geldik. Bilginin dönüşümü sosyal medya platformları sayesinde her geçen gün hız kesmeden devam ediyor. Diyalog ve şeffaflık temeline dayanan bu dünyada kurumların mutlaka yer alması ve hedef kitleleriyle bu samimi ilişkiyi kurması büyük önem taşıyor. Dolayısıyla sosyal medyayı kurum stratejisinin yapı taşlarına dahil eden kurumların bir adım öne çıktığını rahatlıkla söyleyebilirim.
Dr. Soner Canko
BKM CEO
  • Açıklama
    • Bu kitapta başlıca öğrenecekleriniz;
      Sosyal Medyada Kişisel Marka Konumlandırma
      Sosyal Medyada İçerik Üretimi
      Sosyal Medyada Rakip Analizi
      Sosyal Medyada Monitoring
      Sosyal Medyada Kriz Yönetimi
      Viral Kampanyalar
      Sosyal Medyada Profil Oluşturma
      Facebook'u Uçuracak Taktikler
      Twitter'ı Uçuracak Taktikler
      Instagram'ı Uçuracak Taktikler
      Youtube'u Uçuracak Taktikler
      LinkedIn'I Uçuracak Taktikler


      Eski tüfeklerden yeni nesle, herkese hitap edecek dolu, akıcı ve somut öneriler içeren bir kitap. Okurken kendime iki sayfa not aldım. İleride bir sosyal medya canavarı olursam bilin ki sebebi Oğuzhan Saruhan'ın tavsiyeleridir.
      Güven Borça
      Marka Danışmanı

      Sosyal medya pazarlamasının yöntemselliği, ilk başladığı yıllarda bir bilgi birikimi üzerine gelişmedi. Bu nedenle alanla ilgili yapılan her çalışma büyük değer içeriyor. Oğuzhan Saruhan da anadamarda ilginç ve etkileyici bir kitap yazmış. Farklı yöntemler, pek çok örnek vaka ve gerçekten değerli bir kitap
      Prof. Dr. Uğur Batı
      Marka Danışmanı

      Sosyal medya hayatımıza girdiği ilk günden günümüze kadar uzanan dönemde enformasyon, teknoloji, iş hayatı, iletişim, sanat ve daha pek çok alanda köklü değişiklikler yarattı. Hatırlayın; sosyal medyanın olmadığı günlerde gelişmeleri gazetelerden ve televizyonlardan takip ederken bugün her şeyi anında mobil cihazlarımızdan sosyal medya aracılığıyla izler duruma geldik. Bilginin dönüşümü sosyal medya platformları sayesinde her geçen gün hız kesmeden devam ediyor. Diyalog ve şeffaflık temeline dayanan bu dünyada kurumların mutlaka yer alması ve hedef kitleleriyle bu samimi ilişkiyi kurması büyük önem taşıyor. Dolayısıyla sosyal medyayı kurum stratejisinin yapı taşlarına dahil eden kurumların bir adım öne çıktığını rahatlıkla söyleyebilirim.
      Dr. Soner Canko
      BKM CEO
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      131,40   
      131,40   
      2
      68,33   
      136,66   
      3
      46,43   
      139,28   
      6
      23,65   
      141,91   
      9
      16,06   
      144,54   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      131,40   
      131,40   
      2
      68,33   
      136,66   
      3
      46,43   
      139,28   
      6
      23,65   
      141,91   
      9
      16,06   
      144,54   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      131,40   
      131,40   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat