Stratejik Marka Yönetimi
Yayınevi
: Dikeyeksen Yayıncılık
Stok Kodu
:
9786054898329
Sayfa Sayısı
:
188
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2017
Çeviren
:
Mürsel Ferhat Sağlam
Kapak Türü
:
Ciltsiz
Kağıt Türü
:
2. Hamur
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Stratejik Marka Yönetimi
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786054898329
707834
https://www.cukurovakitap.com.tr/stratejik-marka-yonetimi-1
Stratejik Marka Yönetimi
0.00
Her sektördeolduğugibireklam, pazarlamaveiletişimsektörleriileilgilikavramlardaçoğunluklagelenekselbirtutumsergilenir. Bu yüzdenişinnedir'iyleilgilenilir. Oysadijitalçağda, her şeyçokhızlışekildedeğişiyorvedönüşüyor. Kısacasınediryerinenasılaodaklanmanınvaktigeldi de geçiyor. Örneğin, hem markayöneticileri hem de markalarartık "markalaşmaknedir?" sorusuileilgilenmeyibırakıp "markalaşmakamanasıl?" sorusunayoğunlaşmalıdırlar. İştebukitabınyazılışamacınedirlerinasılaçevirmekolduğukadar, dijitalağırlıklıstratejikmarkayönetimiileilgilibilgi, ipucuvetrendleriaktarmaktır.
• Markalaşmak ama Nasıl?
• Yeni Nesil Marka Yönetimi Nedir?
• Jenerik Marka Yönetimi Nasıl Olmalıdır?
• Türkiye'den Neden Global Marka Çıkmaz?
• Girişimciler Markalaşmayı Neden Önemsemez?
• Marka Elçisi Olmak Ne Anlama Geliyor?
• Türkiye Bir Sürdürülebilir Marka Mıdır?
• Markaların Meconomy ile İmtihanı
• Marka İmajı Nasıl Oluşturulur?
• Lider Marka Olmanın Karakter Analizi
• Algı Yönetimi Olmadan Marka Yönetimi Yapılamaz
• Türkiye'de Neden Marka CEO Sayısı Çok Az?
• GEO Marketing Nedir?
• Markanın Geleceği Yakalamasında Terminatör Fenomeni
• Yerel Medya, Markalaşmanın Önemli Bir Oyuncusu Olabilir Mi?
• Markaların Yeni Sorumluluğu; Online İtibar Yönetimi
• Markalaşmak ama Nasıl?
• Yeni Nesil Marka Yönetimi Nedir?
• Jenerik Marka Yönetimi Nasıl Olmalıdır?
• Türkiye'den Neden Global Marka Çıkmaz?
• Girişimciler Markalaşmayı Neden Önemsemez?
• Marka Elçisi Olmak Ne Anlama Geliyor?
• Türkiye Bir Sürdürülebilir Marka Mıdır?
• Markaların Meconomy ile İmtihanı
• Marka İmajı Nasıl Oluşturulur?
• Lider Marka Olmanın Karakter Analizi
• Algı Yönetimi Olmadan Marka Yönetimi Yapılamaz
• Türkiye'de Neden Marka CEO Sayısı Çok Az?
• GEO Marketing Nedir?
• Markanın Geleceği Yakalamasında Terminatör Fenomeni
• Yerel Medya, Markalaşmanın Önemli Bir Oyuncusu Olabilir Mi?
• Markaların Yeni Sorumluluğu; Online İtibar Yönetimi
- Açıklama
- Her sektördeolduğugibireklam, pazarlamaveiletişimsektörleriileilgilikavramlardaçoğunluklagelenekselbirtutumsergilenir. Bu yüzdenişinnedir'iyleilgilenilir. Oysadijitalçağda, her şeyçokhızlışekildedeğişiyorvedönüşüyor. Kısacasınediryerinenasılaodaklanmanınvaktigeldi de geçiyor. Örneğin, hem markayöneticileri hem de markalarartık "markalaşmaknedir?" sorusuileilgilenmeyibırakıp "markalaşmakamanasıl?" sorusunayoğunlaşmalıdırlar. İştebukitabınyazılışamacınedirlerinasılaçevirmekolduğukadar, dijitalağırlıklıstratejikmarkayönetimiileilgilibilgi, ipucuvetrendleriaktarmaktır.
• Markalaşmak ama Nasıl?
• Yeni Nesil Marka Yönetimi Nedir?
• Jenerik Marka Yönetimi Nasıl Olmalıdır?
• Türkiye'den Neden Global Marka Çıkmaz?
• Girişimciler Markalaşmayı Neden Önemsemez?
• Marka Elçisi Olmak Ne Anlama Geliyor?
• Türkiye Bir Sürdürülebilir Marka Mıdır?
• Markaların Meconomy ile İmtihanı
• Marka İmajı Nasıl Oluşturulur?
• Lider Marka Olmanın Karakter Analizi
• Algı Yönetimi Olmadan Marka Yönetimi Yapılamaz
• Türkiye'de Neden Marka CEO Sayısı Çok Az?
• GEO Marketing Nedir?
• Markanın Geleceği Yakalamasında Terminatör Fenomeni
• Yerel Medya, Markalaşmanın Önemli Bir Oyuncusu Olabilir Mi?
• Markaların Yeni Sorumluluğu; Online İtibar Yönetimi
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.