Tarih Öğretimi Kuram ve Uygulama
Yayınevi
: Pegem Akademi Yayıncılık
Stok Kodu
:
9786053647430
Boyut
:
413
Çeviren
:
Kollektif
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Tarih Öğretimi Kuram ve Uygulama
284,00TL
244,24TL
1 adet mevcut
9786053647430
615139
https://www.cukurovakitap.com.tr/tarih-ogretimi-kuram-ve-uygulama
Tarih Öğretimi Kuram ve Uygulama
244.24
Tarih ögretiminde yeni yaklasimlar benimsenip tarih ögretmenleri, ögrenciler, tarih ders kitaplari, sinif ortami ve ölçme ve degerlendirme bu yeni yaklasimlara göre yeniden kurgulanirken Türkiye'de tarih ögretimi özellikle ilkögretim ve ortaögretim düzeyinde bu gelismeleri geriden izlemistir. Geleneksel tarih ögretimi anlayisindaki bu degismeye karsi koyus, son yillarda bireysel çaba ve arastirmalarla degisime ugramistir. Ögrencilerin, ögretmenlerin anlattiklarini tekrarlanmasindan çok, tarihi yorumlamasi ve elestirmesi beklenmektedirartik. Tarih derslerinin geleneksel kaliplardan çikip yeni ve yaratici yaklasimlarin ilkeleri dogrultusunda yeniden biçimlendirilmesi hem arastiricilar hem detarihç,ler tarafindan kabul görmeye baslamistir. Tarih ögretiminin yasadigi kisirdöngüyü asmasina yönelik arastirmalar hizla artmaya baslamistir. Türkiye tarihçiligi açisindan en önemli nokta ise tarih ögretimine egitimcilerden ve yöntem bilimcilerden çok, ikincil alanda çalisanlarin görüs bildirmesidir. Teknik açidan sorunlu olan bu çalismalarda ögretim dogrusal olarak ele alinmakta, içerik ve yöntemlerin psikolojik ve gelisimsel yapiyi göz ardi ettigi görülmektedir. Somut konulardan yola çikmaktan çok, kalip ve sloganlara dayali tarih ögretimi anlayisi vurgulanmaktadir. Bu da tarih ögretiminin popülerlesmesine yol açmaktadir.
- Açıklama
- Tarih ögretiminde yeni yaklasimlar benimsenip tarih ögretmenleri, ögrenciler, tarih ders kitaplari, sinif ortami ve ölçme ve degerlendirme bu yeni yaklasimlara göre yeniden kurgulanirken Türkiye'de tarih ögretimi özellikle ilkögretim ve ortaögretim düzeyinde bu gelismeleri geriden izlemistir. Geleneksel tarih ögretimi anlayisindaki bu degismeye karsi koyus, son yillarda bireysel çaba ve arastirmalarla degisime ugramistir. Ögrencilerin, ögretmenlerin anlattiklarini tekrarlanmasindan çok, tarihi yorumlamasi ve elestirmesi beklenmektedirartik. Tarih derslerinin geleneksel kaliplardan çikip yeni ve yaratici yaklasimlarin ilkeleri dogrultusunda yeniden biçimlendirilmesi hem arastiricilar hem detarihç,ler tarafindan kabul görmeye baslamistir. Tarih ögretiminin yasadigi kisirdöngüyü asmasina yönelik arastirmalar hizla artmaya baslamistir. Türkiye tarihçiligi açisindan en önemli nokta ise tarih ögretimine egitimcilerden ve yöntem bilimcilerden çok, ikincil alanda çalisanlarin görüs bildirmesidir. Teknik açidan sorunlu olan bu çalismalarda ögretim dogrusal olarak ele alinmakta, içerik ve yöntemlerin psikolojik ve gelisimsel yapiyi göz ardi ettigi görülmektedir. Somut konulardan yola çikmaktan çok, kalip ve sloganlara dayali tarih ögretimi anlayisi vurgulanmaktadir. Bu da tarih ögretiminin popülerlesmesine yol açmaktadir.
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim244,24244,242127,00254,01386,30258,89643,96263,78929,85268,66İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim244,24244,242127,00254,01386,30258,89643,96263,78929,85268,66Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim244,24244,242--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
-
%14
-
%14