Tavsiye Edilen Markaların Sırrı
Yayınevi
: Mediacat Kitapları
Stok Kodu
:
9786054584284
Sayfa Sayısı
:
230
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2013
Çeviren
:
Aytül Özer
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
Kitap Kağıdı
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Tavsiye Edilen Markaların Sırrı
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786054584284
705198
https://www.cukurovakitap.com.tr/tavsiye-edilen-markalarin-sirri
Tavsiye Edilen Markaların Sırrı
0.00
CEO'lar genellikle gerçeklestirilmesi güç büyüme hedefleri koyarlar ve daha sonra basarisizliga ugrarlar. Peki neden? Çünkü kötü kâra odaklanirlar; kisa vadeli kazançlar elde edip çalisanlari göz ardi ederler ve müsterileri kendilerinden uzaklastirirlar. Sirketleri hakkinda olumsuz konusan "kötüleyici" müsteri tipi yaratarak sirketin kötü bir söhrete sahip olmasina neden olurlar. Tavsiye Edilen Markalarin Sirri ise tam bu noktada müsterileri, iyi kâri ve sürdürülebilir bir büyümeyi saglayacak olan destekçilere nasil dönüstürebilecegi üzerine odaklanmaktadir. Sirketlerin müsteri liskileri cephesinde ne kadar basarili olduklarini gösteren Net Promoter(R) sistemini (NPS) tüm yönleriyle ele almakta ve Apple, Allianz, American Express, Philips, GE, eBay, Rackspace, Facebook, LEGO, Southwest Airlines ve JetBlue Airways gibi NPS'yi benimsemis olan birçok sirketten vermis oldugu örneklerle "tavsiye edilen marka" olmanin kilavuzlugunu yapmaktadir.
- Açıklama
- CEO'lar genellikle gerçeklestirilmesi güç büyüme hedefleri koyarlar ve daha sonra basarisizliga ugrarlar. Peki neden? Çünkü kötü kâra odaklanirlar; kisa vadeli kazançlar elde edip çalisanlari göz ardi ederler ve müsterileri kendilerinden uzaklastirirlar. Sirketleri hakkinda olumsuz konusan "kötüleyici" müsteri tipi yaratarak sirketin kötü bir söhrete sahip olmasina neden olurlar. Tavsiye Edilen Markalarin Sirri ise tam bu noktada müsterileri, iyi kâri ve sürdürülebilir bir büyümeyi saglayacak olan destekçilere nasil dönüstürebilecegi üzerine odaklanmaktadir. Sirketlerin müsteri liskileri cephesinde ne kadar basarili olduklarini gösteren Net Promoter(R) sistemini (NPS) tüm yönleriyle ele almakta ve Apple, Allianz, American Express, Philips, GE, eBay, Rackspace, Facebook, LEGO, Southwest Airlines ve JetBlue Airways gibi NPS'yi benimsemis olan birçok sirketten vermis oldugu örneklerle "tavsiye edilen marka" olmanin kilavuzlugunu yapmaktadir.
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.