Test Hazırlama Kılavuzu

Stok Kodu
9786054282869
Boyut
186
Sayfa Sayısı
186
Basım Yeri
Ankara
Baskı
4
Basım Tarihi
2010-01
Çeviren
Durmuş Ali Özçelik
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
Ankara
Dili
tr
Orijinal Adı
Test Hazırlama Kılavuzu
0,00TL
Stokta yok
9786054282869
657140
 Test Hazırlama Kılavuzu
Test Hazırlama Kılavuzu
0.00
"Bugünün egitimci ve ögretmenlerine düsen is açiktir: Daha fazla gecikmeden, ögretme isinin bir sanat degil, sanatsal yönleri de bulunabilen bir davranis mühendisligi oldugunu kabul etmek; ögretme-ögrenme sürecinin dogasini, temel ögelerini ve isle/isini ögrenerek bu süreci yakindan ve siki bir biçimde izlemek; böyle bir denetimle ondan, beklenen tüm ürünleri eksiksiz olarak almak. Bu kitap, egitimci ve ögretmenlerimize yukarida sözü edilen türden çabalarinda yardimci olmak amaciyla hazirlanmistir. Bu kitapta, ögretme-ögrenme sürecini adim adim, yakindan ve siki bir biçimde izleyerek onun üzerinde etkili bir denetim kurmada ögretmenlerimize yardimci olabilecek güçlü izleme araçlarindan söz edilmektedir. Onlara, böyle bir amaçla kullanilabilecek ölçme ve degerlendirme yaklasimlari sunulmakta; bu yaklasimlarda kullanilacak ölçme araç ve yöntemleri hakkinda ayrintili bilgi verilmektedir. Sunulan ölçme ve degerlendirme yaklasimlari, çagdas bir program gelistirme anlayisina göre hazirlanarak yine çagdas bir okulda ögrenme kurami uyarinca isletilmekte olan ögretme-ögrenme süreçlerinin izlenmesi sirasinda ortaya çikabilecek ihtiyaçlari karsilayacak güçtedir. Uygulayicilarin bunlardan yararlanmalarini kolaylastirmak amaciyla, sunulan yaklasimlar örneklerle somutlastirilmaya çalisilmistir.
  • Açıklama
    • "Bugünün egitimci ve ögretmenlerine düsen is açiktir: Daha fazla gecikmeden, ögretme isinin bir sanat degil, sanatsal yönleri de bulunabilen bir davranis mühendisligi oldugunu kabul etmek; ögretme-ögrenme sürecinin dogasini, temel ögelerini ve isle/isini ögrenerek bu süreci yakindan ve siki bir biçimde izlemek; böyle bir denetimle ondan, beklenen tüm ürünleri eksiksiz olarak almak. Bu kitap, egitimci ve ögretmenlerimize yukarida sözü edilen türden çabalarinda yardimci olmak amaciyla hazirlanmistir. Bu kitapta, ögretme-ögrenme sürecini adim adim, yakindan ve siki bir biçimde izleyerek onun üzerinde etkili bir denetim kurmada ögretmenlerimize yardimci olabilecek güçlü izleme araçlarindan söz edilmektedir. Onlara, böyle bir amaçla kullanilabilecek ölçme ve degerlendirme yaklasimlari sunulmakta; bu yaklasimlarda kullanilacak ölçme araç ve yöntemleri hakkinda ayrintili bilgi verilmektedir. Sunulan ölçme ve degerlendirme yaklasimlari, çagdas bir program gelistirme anlayisina göre hazirlanarak yine çagdas bir okulda ögrenme kurami uyarinca isletilmekte olan ögretme-ögrenme süreçlerinin izlenmesi sirasinda ortaya çikabilecek ihtiyaçlari karsilayacak güçtedir. Uygulayicilarin bunlardan yararlanmalarini kolaylastirmak amaciyla, sunulan yaklasimlar örneklerle somutlastirilmaya çalisilmistir.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat