Tüketim İletişimi
Yayınevi
: Pales Yayınları
Stok Kodu
:
9786059023160
Sayfa Sayısı
:
176
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2014
Çeviren
:
Zeynep Kaban Kadıoğlu
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
Kitap Kağıdı
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Tüketim İletişimi
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786059023160
661846
https://www.cukurovakitap.com.tr/tuketim-iletisimi
Tüketim İletişimi
0.00
Küresel kapitalist sistemlerin isleyisi tüketimin sürekliligine baglidir. Bireyler kapitalist toplumlarda tüketici olarak degerlidir. Serbest piyasa ekonomisinin hakimiyetindeki tüm alanlarda pazarlama ve reklam faaliyetleri göstergeler araciligiyla arzulari kiskirtir. Insanlar ekonomik sistemden kaynaklanan hosnutsuzluklari ve gündelik hayatin gerginliklerini yine tüketim yaparak hafifletebileceklerini düsünürler. Ayni zamanda kendilerini ifade etmek ve karsisindakileri anlamak için tüketim tercihlerini referans alirlar. Tüketim günümüz toplumlarinda bir iletisim biçimidir. • Tüketici ve Tüketim Olgusu• Tüketici Olarak Sosyal Kimlikler ve Aidiyet Duygusu• Tüketim Toplumu• Tüketim ve Planli Eskitme• Tüketici Sosyalizasyonu• Pazarlama Faaliyetleri Ve Tüketim• Marka Algisi ve Tüketici• Baskalari Için Tüketim• Tüketimde Mekan ve Ortam Etkisi• Bilinçalti, Irrasyonel Dürtüler ve Tüketici
- Açıklama
- Küresel kapitalist sistemlerin isleyisi tüketimin sürekliligine baglidir. Bireyler kapitalist toplumlarda tüketici olarak degerlidir. Serbest piyasa ekonomisinin hakimiyetindeki tüm alanlarda pazarlama ve reklam faaliyetleri göstergeler araciligiyla arzulari kiskirtir. Insanlar ekonomik sistemden kaynaklanan hosnutsuzluklari ve gündelik hayatin gerginliklerini yine tüketim yaparak hafifletebileceklerini düsünürler. Ayni zamanda kendilerini ifade etmek ve karsisindakileri anlamak için tüketim tercihlerini referans alirlar. Tüketim günümüz toplumlarinda bir iletisim biçimidir. • Tüketici ve Tüketim Olgusu• Tüketici Olarak Sosyal Kimlikler ve Aidiyet Duygusu• Tüketim Toplumu• Tüketim ve Planli Eskitme• Tüketici Sosyalizasyonu• Pazarlama Faaliyetleri Ve Tüketim• Marka Algisi ve Tüketici• Baskalari Için Tüketim• Tüketimde Mekan ve Ortam Etkisi• Bilinçalti, Irrasyonel Dürtüler ve Tüketici
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.