%30
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Tüketim İletişimi

Stok Kodu
9786059023160
Sayfa Sayısı
176
Baskı
1
Basım Tarihi
2014
Çeviren
Zeynep Kaban Kadıoğlu
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
Kitap Kağıdı
Dili
tr
Orijinal Adı
Tüketim İletişimi
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786059023160
661846
Tüketim İletişimi
Tüketim İletişimi
0.00
Küresel kapitalist sistemlerin isleyisi tüketimin sürekliligine baglidir. Bireyler kapitalist toplumlarda tüketici olarak degerlidir. Serbest piyasa ekonomisinin hakimiyetindeki tüm alanlarda pazarlama ve reklam faaliyetleri göstergeler araciligiyla arzulari kiskirtir. Insanlar ekonomik sistemden kaynaklanan hosnutsuzluklari ve gündelik hayatin gerginliklerini yine tüketim yaparak hafifletebileceklerini düsünürler. Ayni zamanda kendilerini ifade etmek ve karsisindakileri anlamak için tüketim tercihlerini referans alirlar. Tüketim günümüz toplumlarinda bir iletisim biçimidir. • Tüketici ve Tüketim Olgusu• Tüketici Olarak Sosyal Kimlikler ve Aidiyet Duygusu• Tüketim Toplumu• Tüketim ve Planli Eskitme• Tüketici Sosyalizasyonu• Pazarlama Faaliyetleri Ve Tüketim• Marka Algisi ve Tüketici• Baskalari Için Tüketim• Tüketimde Mekan ve Ortam Etkisi• Bilinçalti, Irrasyonel Dürtüler ve Tüketici
  • Açıklama
    • Küresel kapitalist sistemlerin isleyisi tüketimin sürekliligine baglidir. Bireyler kapitalist toplumlarda tüketici olarak degerlidir. Serbest piyasa ekonomisinin hakimiyetindeki tüm alanlarda pazarlama ve reklam faaliyetleri göstergeler araciligiyla arzulari kiskirtir. Insanlar ekonomik sistemden kaynaklanan hosnutsuzluklari ve gündelik hayatin gerginliklerini yine tüketim yaparak hafifletebileceklerini düsünürler. Ayni zamanda kendilerini ifade etmek ve karsisindakileri anlamak için tüketim tercihlerini referans alirlar. Tüketim günümüz toplumlarinda bir iletisim biçimidir. • Tüketici ve Tüketim Olgusu• Tüketici Olarak Sosyal Kimlikler ve Aidiyet Duygusu• Tüketim Toplumu• Tüketim ve Planli Eskitme• Tüketici Sosyalizasyonu• Pazarlama Faaliyetleri Ve Tüketim• Marka Algisi ve Tüketici• Baskalari Için Tüketim• Tüketimde Mekan ve Ortam Etkisi• Bilinçalti, Irrasyonel Dürtüler ve Tüketici
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat