Türkçe Öğretimi - Yaklaşımlar ve Modeller
Stok Kodu
:
9786053644927
Boyut
:
396
Sayfa Sayısı
:
396
Basım Yeri
:
Ankara
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2013-05
Çeviren
:
Prof. Dr. Firdevs Güneş
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
Ankara
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Türkçe Öğretimi / Yaklaşımlar ve Modeller
0,00TL
Stokta yok
9786053644927
796899
https://www.cukurovakitap.com.tr/turkce-ogretimi-yaklasimlar-ve-modeller
Türkçe Öğretimi - Yaklaşımlar ve Modeller
0.00
Son yillarda egitim alanindaki gelismeler Türkçe ögretimini de etkilemis, alandaki yaklasim, model ve yöntemlerde önemli degisikliklere neden olmustur. Günümüzde Türkçe ögretimi, sadece dinleme, konusma, okuma, yazma, görsel okuma ve görsel sunu ile ilgili dil becerilerinin gelistirilmesi degil, ayni zamanda düsünme, anlama, sorgulama, analiz-sentez yapma, degerlendirme gibi zihinsel becerileri de gelistirme olarak anlasilmaktadir. Bunlara ek olarak iletisim kurma, çagdas toplumun gereklerini yerine getirme, bilinçli kararlar verme, ögrenmeyi sürdürme gibi becerilere de agirlik verilmektedir.Bu anlayis 2005 yilindan bu yana uygulanan Türkçe ögretim programlarinda ele alinmakta ve ögrencilerde gelistirilecek temel becerilere yer verilmektedir. Kitapta, Türkçemizi gelecek nesillere iyi ögretmek, ögretim üstünlüklerini ortaya koymak, beynimizin isleyisine uygun yaklasim, yöntem ve teknikleri göstermek amaciyla bilimsel temellere agirlik verilmektedir. Türkçe ögretiminin kavram ve tanimlari, yaklasim ve modelleri, dinleme, okuma, konusma, yazma, görsel okuma ve sunu ögrenme alanlari, anlama modelleri, kelime tanima ve zihinsel sözlük gelistirme, zihinde yapilandirma süreçleri gibi konularda ayrintili bilgiler sunulmaktadir. Ayrica her ögrenme alaninda gelistirilecek dil ve zihinsel beceriler, teknikler, ögretim süreçleri ve yapilacak etkinlikler açiklanmaktadir. Son bölümde ise ekran okuma ve yazma üzerinde durulmaktadir.
- Açıklama
- Son yillarda egitim alanindaki gelismeler Türkçe ögretimini de etkilemis, alandaki yaklasim, model ve yöntemlerde önemli degisikliklere neden olmustur. Günümüzde Türkçe ögretimi, sadece dinleme, konusma, okuma, yazma, görsel okuma ve görsel sunu ile ilgili dil becerilerinin gelistirilmesi degil, ayni zamanda düsünme, anlama, sorgulama, analiz-sentez yapma, degerlendirme gibi zihinsel becerileri de gelistirme olarak anlasilmaktadir. Bunlara ek olarak iletisim kurma, çagdas toplumun gereklerini yerine getirme, bilinçli kararlar verme, ögrenmeyi sürdürme gibi becerilere de agirlik verilmektedir.Bu anlayis 2005 yilindan bu yana uygulanan Türkçe ögretim programlarinda ele alinmakta ve ögrencilerde gelistirilecek temel becerilere yer verilmektedir. Kitapta, Türkçemizi gelecek nesillere iyi ögretmek, ögretim üstünlüklerini ortaya koymak, beynimizin isleyisine uygun yaklasim, yöntem ve teknikleri göstermek amaciyla bilimsel temellere agirlik verilmektedir. Türkçe ögretiminin kavram ve tanimlari, yaklasim ve modelleri, dinleme, okuma, konusma, yazma, görsel okuma ve sunu ögrenme alanlari, anlama modelleri, kelime tanima ve zihinsel sözlük gelistirme, zihinde yapilandirma süreçleri gibi konularda ayrintili bilgiler sunulmaktadir. Ayrica her ögrenme alaninda gelistirilecek dil ve zihinsel beceriler, teknikler, ögretim süreçleri ve yapilacak etkinlikler açiklanmaktadir. Son bölümde ise ekran okuma ve yazma üzerinde durulmaktadir.
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.