%20
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Yazılı Metin Çözümleme / İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri

Stok Kodu
9786055580377
Sayfa Sayısı
448
Baskı
1
Basım Tarihi
2012
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
Kitap Kağıdı
Dili
tr
Orijinal Adı
Yazılı Metin Çözümleme / İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786055580377
656682
Yazılı Metin Çözümleme / İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri
Yazılı Metin Çözümleme / İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri
0.00
Iletisim bilimleri genelinde yazili metin çözümlemelerine yönelik arastirma yöntemlerine iliskin 'meraktan' yola çikan bu editör kitap çalismasi, her bir iletisim alaninin kendine özgü arastirma yöntemlerini, hem yöntemin kuramsal altyapisini ve uygulama sürecini teorik olarak anlatarak, hem de teoride anlatilan yönteme ait detaylari bir çözümleme örnegiyle destekleyerek anlatmayi amaçlamaktadir. Niceliksel ve niteliksel yöntemlerin toplumsal-kültürel süreçlere iliskin soru sorma biçimleri ve çözümleme yöntemleri arasindaki farklari da tartismayi amaçlayan bu çalismayi farkli kilan en temel etken, iletisim bilimleri genelinde, yazili metin çözümlemelerine odaklanmasi ve söz konusu yöntem ve teknikleri hem kuramsal hem de uygulamali olarak bir arada sunmasidir.Bir Toplumsal Arastirma Alani Olarak Iletisim Arastirmalari Penceresinde Pozitivist, Yorumlayici, Elestirel, Feminist, Modern Çizgiler ve Gölgeler –Veli Polat/Organizasyonlarda 'Duygusal Zekâ' Ölçüm ve Modelleri – Gaye Özdemir/Haber Çerçeveleme Arastirmalarinda Kuramsal Yaklasimlar ve Metodoloji: Haber Çerçevelerine Iliskin Bir Model ve Terör Haberlerinin Çözümlenmesi –Ilker Erdogan/Gazete Haberciliginde Içerik Çözümleme Yöntem ve Teknigi: Sunum ve Temsil Üzerine Bir Uygulama ve Degerlendirme –Banu Akdenizli/Ege Üniversitesi Iletisim Fakültesi'nde 'Dogrudan Pazarlama' Dersini Alan Ögrencilerin Dogrudan Pazarlamaya Yönelik Algilarinin Anket Teknigi Araciligiyla Ölçümlenmesi ve Degerlendirilmesi –Hidaye Aydan Silkü/'Söylen(mey)enin' Analizi: Bellona Markasinin Algilanan Imaji Üzerine Bir Söylem Çözümlemesi –Özlem Güllüoglu/ Bilgilenme Araci Olarak Edebi Metin Incelemeleri: Erken Cumhuriyet Dönemi Türk Edebiyatinda Sinema ve Gündelik Hayat –Meltem Gönden/Reklam Hafizasi Nasil Ölçülür? Hafiza Ölçümünde Yöntemlerin Karsilastirilmasi –Duygu AydinIkna Edici Iletisim ve Retorik Analiz –Ayse Banu Biçakçi/Internet Çalismalarinda Arastirma Tasarimi: 'Woman on Web' Proje Örnegi –Burak DoguÇevre Gazeteciligi Hakkinda Gazete Muhabirlerinin Öncelikleri ve Düsünceleri: Q-Metodolojinin Bir Uygulamasi –Christos Giannoulis ve digerleri.
  • Açıklama
    • Iletisim bilimleri genelinde yazili metin çözümlemelerine yönelik arastirma yöntemlerine iliskin 'meraktan' yola çikan bu editör kitap çalismasi, her bir iletisim alaninin kendine özgü arastirma yöntemlerini, hem yöntemin kuramsal altyapisini ve uygulama sürecini teorik olarak anlatarak, hem de teoride anlatilan yönteme ait detaylari bir çözümleme örnegiyle destekleyerek anlatmayi amaçlamaktadir. Niceliksel ve niteliksel yöntemlerin toplumsal-kültürel süreçlere iliskin soru sorma biçimleri ve çözümleme yöntemleri arasindaki farklari da tartismayi amaçlayan bu çalismayi farkli kilan en temel etken, iletisim bilimleri genelinde, yazili metin çözümlemelerine odaklanmasi ve söz konusu yöntem ve teknikleri hem kuramsal hem de uygulamali olarak bir arada sunmasidir.Bir Toplumsal Arastirma Alani Olarak Iletisim Arastirmalari Penceresinde Pozitivist, Yorumlayici, Elestirel, Feminist, Modern Çizgiler ve Gölgeler –Veli Polat/Organizasyonlarda 'Duygusal Zekâ' Ölçüm ve Modelleri – Gaye Özdemir/Haber Çerçeveleme Arastirmalarinda Kuramsal Yaklasimlar ve Metodoloji: Haber Çerçevelerine Iliskin Bir Model ve Terör Haberlerinin Çözümlenmesi –Ilker Erdogan/Gazete Haberciliginde Içerik Çözümleme Yöntem ve Teknigi: Sunum ve Temsil Üzerine Bir Uygulama ve Degerlendirme –Banu Akdenizli/Ege Üniversitesi Iletisim Fakültesi'nde 'Dogrudan Pazarlama' Dersini Alan Ögrencilerin Dogrudan Pazarlamaya Yönelik Algilarinin Anket Teknigi Araciligiyla Ölçümlenmesi ve Degerlendirilmesi –Hidaye Aydan Silkü/'Söylen(mey)enin' Analizi: Bellona Markasinin Algilanan Imaji Üzerine Bir Söylem Çözümlemesi –Özlem Güllüoglu/ Bilgilenme Araci Olarak Edebi Metin Incelemeleri: Erken Cumhuriyet Dönemi Türk Edebiyatinda Sinema ve Gündelik Hayat –Meltem Gönden/Reklam Hafizasi Nasil Ölçülür? Hafiza Ölçümünde Yöntemlerin Karsilastirilmasi –Duygu AydinIkna Edici Iletisim ve Retorik Analiz –Ayse Banu Biçakçi/Internet Çalismalarinda Arastirma Tasarimi: 'Woman on Web' Proje Örnegi –Burak DoguÇevre Gazeteciligi Hakkinda Gazete Muhabirlerinin Öncelikleri ve Düsünceleri: Q-Metodolojinin Bir Uygulamasi –Christos Giannoulis ve digerleri.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat