Yazılı Metin Çözümleme / İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri
Yayınevi
: Ütopya Yayınevi
Stok Kodu
:
9786055580377
Sayfa Sayısı
:
448
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2012
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
Kitap Kağıdı
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Yazılı Metin Çözümleme / İletişim
Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786055580377
656682
https://www.cukurovakitap.com.tr/yazili-metin-cozumleme-iletisim-bilimlerinde-arastirma-yontemleri
Yazılı Metin Çözümleme / İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri
0.00
Iletisim bilimleri genelinde yazili metin çözümlemelerine yönelik arastirma yöntemlerine iliskin 'meraktan' yola çikan bu editör kitap çalismasi, her bir iletisim alaninin kendine özgü arastirma yöntemlerini, hem yöntemin kuramsal altyapisini ve uygulama sürecini teorik olarak anlatarak, hem de teoride anlatilan yönteme ait detaylari bir çözümleme örnegiyle destekleyerek anlatmayi amaçlamaktadir. Niceliksel ve niteliksel yöntemlerin toplumsal-kültürel süreçlere iliskin soru sorma biçimleri ve çözümleme yöntemleri arasindaki farklari da tartismayi amaçlayan bu çalismayi farkli kilan en temel etken, iletisim bilimleri genelinde, yazili metin çözümlemelerine odaklanmasi ve söz konusu yöntem ve teknikleri hem kuramsal hem de uygulamali olarak bir arada sunmasidir.Bir Toplumsal Arastirma Alani Olarak Iletisim Arastirmalari Penceresinde Pozitivist, Yorumlayici, Elestirel, Feminist, Modern Çizgiler ve Gölgeler –Veli Polat/Organizasyonlarda 'Duygusal Zekâ' Ölçüm ve Modelleri – Gaye Özdemir/Haber Çerçeveleme Arastirmalarinda Kuramsal Yaklasimlar ve Metodoloji: Haber Çerçevelerine Iliskin Bir Model ve Terör Haberlerinin Çözümlenmesi –Ilker Erdogan/Gazete Haberciliginde Içerik Çözümleme Yöntem ve Teknigi: Sunum ve Temsil Üzerine Bir Uygulama ve Degerlendirme –Banu Akdenizli/Ege Üniversitesi Iletisim Fakültesi'nde 'Dogrudan Pazarlama' Dersini Alan Ögrencilerin Dogrudan Pazarlamaya Yönelik Algilarinin Anket Teknigi Araciligiyla Ölçümlenmesi ve Degerlendirilmesi –Hidaye Aydan Silkü/'Söylen(mey)enin' Analizi: Bellona Markasinin Algilanan Imaji Üzerine Bir Söylem Çözümlemesi –Özlem Güllüoglu/ Bilgilenme Araci Olarak Edebi Metin Incelemeleri: Erken Cumhuriyet Dönemi Türk Edebiyatinda Sinema ve Gündelik Hayat –Meltem Gönden/Reklam Hafizasi Nasil Ölçülür? Hafiza Ölçümünde Yöntemlerin Karsilastirilmasi –Duygu AydinIkna Edici Iletisim ve Retorik Analiz –Ayse Banu Biçakçi/Internet Çalismalarinda Arastirma Tasarimi: 'Woman on Web' Proje Örnegi –Burak DoguÇevre Gazeteciligi Hakkinda Gazete Muhabirlerinin Öncelikleri ve Düsünceleri: Q-Metodolojinin Bir Uygulamasi –Christos Giannoulis ve digerleri.
- Açıklama
- Iletisim bilimleri genelinde yazili metin çözümlemelerine yönelik arastirma yöntemlerine iliskin 'meraktan' yola çikan bu editör kitap çalismasi, her bir iletisim alaninin kendine özgü arastirma yöntemlerini, hem yöntemin kuramsal altyapisini ve uygulama sürecini teorik olarak anlatarak, hem de teoride anlatilan yönteme ait detaylari bir çözümleme örnegiyle destekleyerek anlatmayi amaçlamaktadir. Niceliksel ve niteliksel yöntemlerin toplumsal-kültürel süreçlere iliskin soru sorma biçimleri ve çözümleme yöntemleri arasindaki farklari da tartismayi amaçlayan bu çalismayi farkli kilan en temel etken, iletisim bilimleri genelinde, yazili metin çözümlemelerine odaklanmasi ve söz konusu yöntem ve teknikleri hem kuramsal hem de uygulamali olarak bir arada sunmasidir.Bir Toplumsal Arastirma Alani Olarak Iletisim Arastirmalari Penceresinde Pozitivist, Yorumlayici, Elestirel, Feminist, Modern Çizgiler ve Gölgeler –Veli Polat/Organizasyonlarda 'Duygusal Zekâ' Ölçüm ve Modelleri – Gaye Özdemir/Haber Çerçeveleme Arastirmalarinda Kuramsal Yaklasimlar ve Metodoloji: Haber Çerçevelerine Iliskin Bir Model ve Terör Haberlerinin Çözümlenmesi –Ilker Erdogan/Gazete Haberciliginde Içerik Çözümleme Yöntem ve Teknigi: Sunum ve Temsil Üzerine Bir Uygulama ve Degerlendirme –Banu Akdenizli/Ege Üniversitesi Iletisim Fakültesi'nde 'Dogrudan Pazarlama' Dersini Alan Ögrencilerin Dogrudan Pazarlamaya Yönelik Algilarinin Anket Teknigi Araciligiyla Ölçümlenmesi ve Degerlendirilmesi –Hidaye Aydan Silkü/'Söylen(mey)enin' Analizi: Bellona Markasinin Algilanan Imaji Üzerine Bir Söylem Çözümlemesi –Özlem Güllüoglu/ Bilgilenme Araci Olarak Edebi Metin Incelemeleri: Erken Cumhuriyet Dönemi Türk Edebiyatinda Sinema ve Gündelik Hayat –Meltem Gönden/Reklam Hafizasi Nasil Ölçülür? Hafiza Ölçümünde Yöntemlerin Karsilastirilmasi –Duygu AydinIkna Edici Iletisim ve Retorik Analiz –Ayse Banu Biçakçi/Internet Çalismalarinda Arastirma Tasarimi: 'Woman on Web' Proje Örnegi –Burak DoguÇevre Gazeteciligi Hakkinda Gazete Muhabirlerinin Öncelikleri ve Düsünceleri: Q-Metodolojinin Bir Uygulamasi –Christos Giannoulis ve digerleri.
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
-
%20