Ölçme ve Değerlendirme
Stok Kodu
:
9786054282852
Boyut
:
309
Sayfa Sayısı
:
309
Basım Yeri
:
Ankara
Baskı
:
4
Basım Tarihi
:
2011-10
Çeviren
:
Durmuş Ali Özçelik
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
Ankara
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Ölçme ve Değerlendirme / Durmuş Ali Özçelik
0,00TL
Stokta yok
9786054282852
773681
https://www.cukurovakitap.com.tr/olcme-ve-degerlendirme
Ölçme ve Değerlendirme
0.00
"Günümüzde sadece girdi ve ürünlere bakarak süreçte olup bitenleri inandirici biçimlerde sunacak "mitoloji"lere ya da olup bitenleri açiklayabilmek için insanüstü veya "sanat"sal güçlere basvurma zorunlulugu ortadan kalkmistir. Ögretme-ögrenme sürecinin belki de en karmasik ve dolayisiyla da anlasilmasi güç olan biçimi diyebilecegimiz okulda (toplu) ögrenme bile insan denetimine açilabilmistir. Simdi egitimci ve ögretmenlere düsen is açiktir: Daha çok gecikmeden, ögretmenin bir "sanat" degil, sanatsal yönleri de olan bir davranis mühendisligi oldugunu kabul etmek, ögretme-ögrenme sürecinin dogasini ve isleyisini ögrenerek bu süreci etkili bir biçimde izlemek ve onu, tam bir denetim altina almaya çalismak. Bu kitap egitimci ve ögretmenlerimize yukarida sözü edilen türden çabalarinda yardimci olmak amaciyla hazirlanmistir. Ögretme-ögrenme sürecini denetim altina alabilmek için onu izlemek gerekir. Bu kitapta, ögretmenlerimizin elinde güçlü birer izleme araci olabilecek bazi gözlem, ölçme ve degerlendirme yaklasimlari tanitilmaktadir. Sunulan gözlem, ölçme ve degerlendirme yaklasimlari, çagdas program gelistirme anlayisina göre hazirlanan ve çagdas okulda ögrenme kuramlari uyarinca sürdürülmekte olan ögretme-ögrenme süreçlerinin izlenmesi sirasinda duyabilecekleri gereksinimleri büyük ölçüde karsilayacak güçtedir. Getirilen yaklasimlar, kisa örneklerle somutlastirilmaya çalisilmistir.
- Açıklama
- "Günümüzde sadece girdi ve ürünlere bakarak süreçte olup bitenleri inandirici biçimlerde sunacak "mitoloji"lere ya da olup bitenleri açiklayabilmek için insanüstü veya "sanat"sal güçlere basvurma zorunlulugu ortadan kalkmistir. Ögretme-ögrenme sürecinin belki de en karmasik ve dolayisiyla da anlasilmasi güç olan biçimi diyebilecegimiz okulda (toplu) ögrenme bile insan denetimine açilabilmistir. Simdi egitimci ve ögretmenlere düsen is açiktir: Daha çok gecikmeden, ögretmenin bir "sanat" degil, sanatsal yönleri de olan bir davranis mühendisligi oldugunu kabul etmek, ögretme-ögrenme sürecinin dogasini ve isleyisini ögrenerek bu süreci etkili bir biçimde izlemek ve onu, tam bir denetim altina almaya çalismak. Bu kitap egitimci ve ögretmenlerimize yukarida sözü edilen türden çabalarinda yardimci olmak amaciyla hazirlanmistir. Ögretme-ögrenme sürecini denetim altina alabilmek için onu izlemek gerekir. Bu kitapta, ögretmenlerimizin elinde güçlü birer izleme araci olabilecek bazi gözlem, ölçme ve degerlendirme yaklasimlari tanitilmaktadir. Sunulan gözlem, ölçme ve degerlendirme yaklasimlari, çagdas program gelistirme anlayisina göre hazirlanan ve çagdas okulda ögrenme kuramlari uyarinca sürdürülmekte olan ögretme-ögrenme süreçlerinin izlenmesi sirasinda duyabilecekleri gereksinimleri büyük ölçüde karsilayacak güçtedir. Getirilen yaklasimlar, kisa örneklerle somutlastirilmaya çalisilmistir.
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.