Ölçme ve Değerlendirme

Stok Kodu
9786054282852
Boyut
309
Sayfa Sayısı
309
Basım Yeri
Ankara
Baskı
4
Basım Tarihi
2011-10
Çeviren
Durmuş Ali Özçelik
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
Ankara
Dili
tr
Orijinal Adı
Ölçme ve Değerlendirme / Durmuş Ali Özçelik
0,00TL
Stokta yok
9786054282852
773681
 Ölçme ve Değerlendirme
Ölçme ve Değerlendirme
0.00
"Günümüzde sadece girdi ve ürünlere bakarak süreçte olup bitenleri inandirici biçimlerde sunacak "mitoloji"lere ya da olup bitenleri açiklayabilmek için insanüstü veya "sanat"sal güçlere basvurma zorunlulugu ortadan kalkmistir. Ögretme-ögrenme sürecinin belki de en karmasik ve dolayisiyla da anlasilmasi güç olan biçimi diyebilecegimiz okulda (toplu) ögrenme bile insan denetimine açilabilmistir. Simdi egitimci ve ögretmenlere düsen is açiktir: Daha çok gecikmeden, ögretmenin bir "sanat" degil, sanatsal yönleri de olan bir davranis mühendisligi oldugunu kabul etmek, ögretme-ögrenme sürecinin dogasini ve isleyisini ögrenerek bu süreci etkili bir biçimde izlemek ve onu, tam bir denetim altina almaya çalismak. Bu kitap egitimci ve ögretmenlerimize yukarida sözü edilen türden çabalarinda yardimci olmak amaciyla hazirlanmistir. Ögretme-ögrenme sürecini denetim altina alabilmek için onu izlemek gerekir. Bu kitapta, ögretmenlerimizin elinde güçlü birer izleme araci olabilecek bazi gözlem, ölçme ve degerlendirme yaklasimlari tanitilmaktadir. Sunulan gözlem, ölçme ve degerlendirme yaklasimlari, çagdas program gelistirme anlayisina göre hazirlanan ve çagdas okulda ögrenme kuramlari uyarinca sürdürülmekte olan ögretme-ögrenme süreçlerinin izlenmesi sirasinda duyabilecekleri gereksinimleri büyük ölçüde karsilayacak güçtedir. Getirilen yaklasimlar, kisa örneklerle somutlastirilmaya çalisilmistir.
  • Açıklama
    • "Günümüzde sadece girdi ve ürünlere bakarak süreçte olup bitenleri inandirici biçimlerde sunacak "mitoloji"lere ya da olup bitenleri açiklayabilmek için insanüstü veya "sanat"sal güçlere basvurma zorunlulugu ortadan kalkmistir. Ögretme-ögrenme sürecinin belki de en karmasik ve dolayisiyla da anlasilmasi güç olan biçimi diyebilecegimiz okulda (toplu) ögrenme bile insan denetimine açilabilmistir. Simdi egitimci ve ögretmenlere düsen is açiktir: Daha çok gecikmeden, ögretmenin bir "sanat" degil, sanatsal yönleri de olan bir davranis mühendisligi oldugunu kabul etmek, ögretme-ögrenme sürecinin dogasini ve isleyisini ögrenerek bu süreci etkili bir biçimde izlemek ve onu, tam bir denetim altina almaya çalismak. Bu kitap egitimci ve ögretmenlerimize yukarida sözü edilen türden çabalarinda yardimci olmak amaciyla hazirlanmistir. Ögretme-ögrenme sürecini denetim altina alabilmek için onu izlemek gerekir. Bu kitapta, ögretmenlerimizin elinde güçlü birer izleme araci olabilecek bazi gözlem, ölçme ve degerlendirme yaklasimlari tanitilmaktadir. Sunulan gözlem, ölçme ve degerlendirme yaklasimlari, çagdas program gelistirme anlayisina göre hazirlanan ve çagdas okulda ögrenme kuramlari uyarinca sürdürülmekte olan ögretme-ögrenme süreçlerinin izlenmesi sirasinda duyabilecekleri gereksinimleri büyük ölçüde karsilayacak güçtedir. Getirilen yaklasimlar, kisa örneklerle somutlastirilmaya çalisilmistir.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat